פרטי התלונה

תלונות רכבת ישראל

תלונות רכבת ישראל

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה רכבת ישראלשעות פתיחה רכבת ישראל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי טיפול בטעות הזנת רב קו נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
מצורפת פניה שנשלחה לפניות הציבור ברכבת לפני כשבועיים. טרם זכיתי למענה ולו ראשוני בלבד.
שלום רב,

רכשתי רב קו חדש בתחנת השלום בת"א ואף הטענתי אותו בקופה.

אני מתגורר בהרצליה ומשתמש ברכבת ובאוטובוסים ולכן ביקשתי מהקופאית חופשי חודשי שיכלול אזורים אילו לאוטובוסים ורכבות.

כנראה שבגלל אי הבנה היא הזינה לי ח.חודשי בסכום של 259 ₪ במקום 293 ₪ (הכולל גם אוטובוסים בתוך הרצליה).

כבר ביום חמישי 1/11/12 הבנתי את הטעות כאשר נהג אוטובוס אגד בקו 501 מהרצליה אמר לי שרב קו אינו תקין ואני צריך להחליף את הקוד (ולכן הוספתי 6.60 ש"ח לנסיעה)

מאז ועד היום נמשכת מסכת ארוכה, רומן ארוך מאוד עם הקופאית והמוקד של הרכבת אבל ללא פתרון הבעיה

3 ימים (עשרות שיחות) הייתי צריך להתקשר למוקד לראות את מטפלים בבעיה ובכל פעם נאמר לי שיחזרו אלי מקשרי לקוחות.

אחרי בערך 5 ימים (!!!!) חזרו אלי, בחורה בשם אריאלה, ואמרה לי לגשת לקופה בתחנת השלום, להטעין ברב קו הנכון ולבקש החזר עבור הסכום ההתחלתי ששילמתי (259 ₪).

האמת, למרות שנראה לי מוזר שבשנת 2012 לא ניתן לטפל בזה בצורה יותר טכנולוגית – הסכמתי וניגשתי לעשות זאת, לשלם שוב 293 ₪).

להפתעתי, אחרי שעמדתי בתור לקופה, אמרה לי הקופאית (בחורה בשם שני) שלא ניתן להטעין 2 חופשי חודשי על אותו רב קו).

חזרתי למוקד ועד היום אני ממתין לתשובה.

אנחנו בתאריך 9/11/12 – אני מידי יום משלם 13.20 ₪ (בנוסף ל 259 ₪ ששילמתי בתחילת החודש).



למה לא ניתן לטפל בדבר פשוט שכזה?
למה לא ניתן לחזור אלי ולפתור לי את הבעיה?

איזה מן שירות ניתן?

מי יפצה אותי על סכום הכסף שאני מוציא מידי יום? כל מטרתי היתה לחסוך בקניית חופשי חודשי?



אודה לעזרתכם וטיפולכם בפנייתי.






תודה רבה.
כספי סוג הנזק :
החזרת כסף פתרון נדרש :

רכבת ישראל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה