פרטי התלונה

תלונות Samsung (סמסומג)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קבלת שירות נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏13 ‏פברואר ‏2014 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
בן ציון גליס 48, 49277, פ"ת. כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום בתאריך 13/2/14 הגיע אלי שליח ללקיחת טלפון שרכשתי רק חודשיים לפני ממחסני חשמל בפייר קניג בירושלים החלו בעיות מספר ימים אחרי רכישת הטלפון בא שליח לקח את הטלפון נותרתי ללא טלפןן ומסרו לי כי תוך מספר ימים יוחזר הטלפון - ב24/2/14 התקשרתי ומסרו כי הוא בתיקון ויחזרו אלי לבחור בשם ישראל שהיה תמוהה מהזמן של הטלפון בטיפול- כמובן שלא חזרו אלי- ב-25/2/14התקשרתי שוב מיותר לציין שלקח לי זמן להשיגם ונענתי שהטלפון טרם נכנס למעבדה וטרם תוקן זלזול מזווע בלקוחות לאחר רכישת מוצר.
עוגמת נפש סוג הנזק :
תיקון מיידי של הפלאפון פתרון נדרש :

Samsung (סמסומג) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה