פרטי התלונה

תלונות Samsung (סמסומג)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טלפון תקול נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
בן ציון גליס 48, 49277, פ"ת. כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
שמי בן ליבה מספר טלפון 0542575336

קניתי פלאפון בתאריך 23.08.16 יבואן רשמי סמסונג S7
קיבלתי את המכשיר עם בעיות קליטה ואיטיות לא נורמלית,
הייתי ברחובות במעבדת סמסונג במסגרת ה14 יום. והם אמרו לי להשאיר את הפלאפון לבדיקה אבל לא היה להם טלפון חלופי להביא לי אז אמרו לי אין מה לעשות או שתשאיר את המכשיר פה ולא יהיה לך או שתלך למעבדה אחרת של סמסונג.

בעל כורחי, הלכתי לסמסונג בפתח תקווה ולאחר שיחה קשה עם הנציגי שירות הפנו אותי לקובי המנהל אשר לאחר זמן המתנה ממושך ישב איתי והביא לי מכשיר חדש לאחר משא ומתן קשוח.
הכול היה בסדר עם המכשיר במשך שלושה ימים
ביום הרביעי באמצע יום עבודה כך לפתע המכשיר נכבה ולא נדלק לי יותר
לא שפכתי מים, לא נפל, לא קרה לו כלום פשוט זה קרה לפתע.

כשהייתי בפתח תקווה בפעם השניה כדי לסדר את המכשיר החדש, שלום (סגן המנהל) התקשר לקובי והוא אמר לו אין מה לעשות ולשים את הפלאפון בתיקון.
לירז או נטלי לא זוכר את שמה מנהלת השירות הטכני והיא אמרה לי שהיא תחזור אלי באותו יום ותגיד לי מה קורה עם הפלאפון ושאני אהיה מעודכן
מיותר לציין שהיא לא חזרה אלי ואף אחד לא דיבר איתי עד עכשיו.
אני כל פעם משלם גם על מדבקת סיליקון למכשיר (100 שקל כבר פעמיים), זמן, ביטול פגישות וכו' וזה יוצא לי כבר נזק לא קטן.
השבוע אני טס לח'ול בסוף השבוע ואין מילים לתאר כמה אכזבה יש לי שאטוס ללא המכשיר החדש שרכשתי בעלות של כמעט 3000 ש"ח !!
בקיצור השירות על הפנים ואני ממש מאוכזב ועוד לא עבר חודש אפילו..ואני מסתובב עם טלפון ישן מאוד כי אין לי מכשיר כעת.
המספר תעודת תיקון של סמסונג הינה : 2641875

מש נמאס לי מכל הטרטור הזה ואני ממש מבקש פיצוי על כל מה שאני עובר איתכם ! זה פשוט עובר כל גבול ובלתי נסבל !!

זה פוגע לי ממש בעבודה כי אני שם כל יומיים , מבטל פגישות ומבטל שעות עבודה ויוצא כבר ששכרי בהפסדי !

מבקש שתעזרו לי כי אני ממש מיואש כבר מכל הסיפור הזה וההרגשה על הפנים וזה פשוט בזיון !

תודה
בן ליבה
0542575336
[email protected]
עלבון, עוגמת נפש סוג הנזק :
שדרוג למכשיר חדש S7edge ו\או קבלת הכסף בחזרה. פתרון נדרש :

Samsung (סמסומג) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה