פרטי התלונה

תלונות Samsung (סמסומג)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
העלאת תעריפים ב150 אחוז בלי ליידע את הלקו נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
מכיוון שהשבועות האחרונים התעסקתי הרבה זמן עם חברת סלקום למדתי שיש לבדוק את החשבון בצורה דקדקנית .וגליתי לתדהמתי שחבילת סמס אשר עלתה 20 שקלים עולה מחודש שעבר יותר מארבעים וחמישה שקלים,
כאילו אנו חייים בזמן אינפלנציה של ארידור שהיתה יותר ממאה אחוז בשנה.
אני מודע לזכותה של חברת סלקום וכל חברה אחרת להעלות תעריפים וגם במאות אחוזים. אך לדעתי הדבר צריך להגיע ללקוח לפני בצורה ברורה ואז יוכל להחליט אם הוא מעוניין להמשיך לקבל את השרות או לא.
האם חברת סלקום אשר מוצאיה מיליונים על פרסומת ושליחת הודעות לקוחות תתקשה לשלוח הודעה שהתעריף עומד לעלות?
מכיוון שזו התלונה הרביעית שלי נגד החברה באתר זה הרגשתי שחברת סלקום לא מתייחסת בתשובתה כלל לטענות נגדה, היא מסתפקת בזה שהתלונה הועברה לטיפול ויצרו קשר עם הלקוח, באחת התלונות שלי שוחחתי עם נציגת סלקום והיא טענהשתלונתי אינה נוגדת את מדיניות החברה, ביקשתי שתשלח את תשובתה אלי בכתב היא הבטיחה שכן ,ואכן שלחה לי מכתב שבו יש תשובה בכלל לא קשורה למה שדיברנו, אם זו הדרך של חברת סלקום לענות לתלונות באתר הייתי מעדיף שלא ישוחחו איתי אלא יתייחסו ברצינות ראוייה לתלונה וישיבו באתר עצמו, או ישיבו אלי בכתב כמו שאני פניתי בכתב.

Samsung (סמסומג) שירות לקוחות

, תגובה:
קרן ישכיל, מנהל שירות שם ותפקיד:
שלום,

נראה כי נפלה טעות, המייל הועבר לחברת סאני תקשורת ומופנה כלפי סלקום.
התלונה הועברה להתייחסות חברת סלקום.

תגובה:
התלונה הועברה להתייחסות חברת סלקום. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה