|
|
|
|
|
|
אחריות יצרן |
נושא התלונה: |
יום שלישי 18 אוקטובר 2005 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שלום רב בתאריך 23 .05.05 רכשתי מכשיר סמסונג מידגם 854 בסניף ירקונים של סלקום . מס הפל 052-3603697 לאחר כ 4 חודשים התחיל המכשיר להיתנתק מעצמו. ניגשתי לנקודת השרות של סלקום { אין לי ביטוח היות ונאמר לי שיש אחריות יצרן לשנה}.במיסגרת אחריות יצרן . הפלפון ניבדק ונאמר לי שיש בעית קורוזיה .ואי אפשר לתקן סלקום מתנערת מאחריות ואומרת שהיצרן לא מכסה נזק שכזה . הטלפון היה ברשות הבת ונעשה בו שימוש סביר לחלוטין הבעיות החלו לאחר 4 חודשים בשימוש סביר לחלוטין.אני פונה אליכם. היות ולא ניראה לי סביר שאין אחריות על המכשיר
|
וחוסר אחריות |
סוג הנזק : |
החלפת המכשיר |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Samsung (סמסומג) שירות לקוחות
, תגובה:
|
לירון- מנהלת מוקד שרות |
שם ותפקיד: |
הלקוח, מר הורוביץ חיים רכש מכשיר מדגם סמסונג 845 בחברת סלקום במסגרת אחריות יצרן בלבד.
אחריות יצרן הינה למשך שנה מיום רכישת המכשיר בכפוף לתנאי האחריות של היצרן. מוצהר כי על-פי תנאי תעודת האחריות היצרן/המשווק אינם אחראים לתקלות הנובעות משימוש בלתי זהיר או לשימוש במכשיא או להתקנתו שלא על-פי הוראת היצרן. שירותי התיקונים במסגרת אחריות היצרן יינתנו ללא תמורה.
במידה ולא ניתן לתקן את המכשיר במקום , יישלח המכשיר למעבדות יצרן.
חשוב לציין כי במקרה של נזק מוחלט אשר לא ניתן לתיקון קרי שבר, קורוזיה ,אובדן/גניבה אחריות יצרן אינה נכללת.
בנוגע למקרה הנ''ל קורוזיה יכולה להייווצר מטיפת מים שנגעה במכשיר לכן משך זמן שימוש במכשיר אינו רלוונטי, קורוזיה יכולה להיווצר גם חודש לאחר רכישת מכשיר. |
תגובה: |
לקוח מוזמן לפנות למפעיל על מנת לבדוק אפשרות לבטח את מכשירו בתשלום. |
פתרון: |
|
|
|