פרטי התלונה

תלונות Samsung (סמסומג)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אחריות יצרן נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏18 ‏אוקטובר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב בתאריך 23 .05.05 רכשתי מכשיר סמסונג מידגם 854 בסניף ירקונים של סלקום . מס הפל 052-3603697 לאחר כ 4 חודשים התחיל המכשיר להיתנתק מעצמו. ניגשתי לנקודת השרות של סלקום { אין לי ביטוח היות ונאמר לי שיש אחריות יצרן לשנה}.במיסגרת אחריות יצרן . הפלפון ניבדק ונאמר לי שיש בעית קורוזיה .ואי אפשר לתקן סלקום מתנערת מאחריות ואומרת שהיצרן לא מכסה נזק שכזה . הטלפון היה ברשות הבת ונעשה בו שימוש סביר לחלוטין הבעיות החלו לאחר 4 חודשים בשימוש סביר לחלוטין.אני פונה אליכם. היות ולא ניראה לי סביר שאין אחריות על המכשיר
וחוסר אחריות סוג הנזק :
החלפת המכשיר פתרון נדרש :

Samsung (סמסומג) שירות לקוחות

, תגובה:
לירון- מנהלת מוקד שרות שם ותפקיד:
הלקוח, מר הורוביץ חיים רכש מכשיר מדגם סמסונג 845 בחברת סלקום במסגרת אחריות יצרן בלבד.
אחריות יצרן הינה למשך שנה מיום רכישת המכשיר בכפוף לתנאי האחריות של היצרן. מוצהר כי על-פי תנאי תעודת האחריות היצרן/המשווק אינם אחראים לתקלות הנובעות משימוש בלתי זהיר או לשימוש במכשיא או להתקנתו שלא על-פי הוראת היצרן. שירותי התיקונים במסגרת אחריות היצרן יינתנו ללא תמורה.
במידה ולא ניתן לתקן את המכשיר במקום , יישלח המכשיר למעבדות יצרן.
חשוב לציין כי במקרה של נזק מוחלט אשר לא ניתן לתיקון קרי שבר, קורוזיה ,אובדן/גניבה אחריות יצרן אינה נכללת.

בנוגע למקרה הנ''ל קורוזיה יכולה להייווצר מטיפת מים שנגעה במכשיר לכן משך זמן שימוש במכשיר אינו רלוונטי, קורוזיה יכולה להיווצר גם חודש לאחר רכישת מכשיר.
תגובה:
לקוח מוזמן לפנות למפעיל על מנת לבדוק אפשרות לבטח את מכשירו בתשלום. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה