פרטי התלונה

תלונות Samsung (סמסומג)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אחריות יצרן ניסיון שני נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב בקשר לתלונתי לא נתתם שום מענה אלה התנערתם מאחריותכם הבסיסית ולתשובתי יש לי מכשיר נוסף נוקיה ומעולם לא התעוררה בעיה כזואת של אמינות מכשיר ובנוסף לזה יכול להיות שהדבר נעשה אצלכם ושיווקתם לי מכשיר עם קורוזיה מיתחילה . אני פונה אילכם בנוסף על מנת שתכלו להיתעלות על עצמכם ולפתור לי הבעיה ולא להשיב זה לא בעיה שלנו
עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפת מכשיר פתרון נדרש :

Samsung (סמסומג) שירות לקוחות

, תגובה:
לירון- מנהלת מוקד שרות שם ותפקיד:
לקוח נכבד,
בהמשך לפניותך חברת סאני היינה יבואנית של מכשירי סמסונג לארץ-כך שאיננו מתנערים מאחריות אלא מנסים לסייע לך.
בנוגע לטענתך כי יש ברשותך מכשיר מדגם נוקיה אשר לא הייתה בו בעייה של קורוזיה אציין כי אין זה רלוונטי -קורוזיה במכשיר עלולה להיווצר בכל מכשיר סלולארי ללא קשר לדגם המכשיר.
בנוגע לטענתך שניתן לך מכשיר עם קורוזיה בעת הרכישה אציין כי לפני מכירת מכשיר, מתבצעים בדיקות איכות קפדניות לפני השקת מכשיר ובנוסף בדיקות מעבדה הן של המפעיל קרי סלקום.
כמו כן במסגרת אחריות יצרן אשר מסופקת ללקוח עד שנה מיום הרכישה קורוזיה אינה נכללת באחריות יצרן .
תגובה:
הינך מוזמן לפנות למפעיל הסלולארי קרי, לחברת סלקום בכדי לבדוק באם יוכלו להחליף את מכשירך בתוספת תשלום וזאת מכיוון שבמעמד הרכישה לא ביצעת שרות ואחריות מורחבת בחברת סלקום.

כולי תקווה כי הטיפול יסתיים לשביעות רצונך.

בברכה,
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה