פרטי התלונה

תלונות דינמיקה סלולר

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עוקץ חמור ושרות משפיל נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
אמי אישה חרשת ניגשה להחליף מכשיר שהתקלקל וביקשה מכשיר חדש במחיר סביר. מכרו לה מכשיר שאינו נחשב בשוק הסלולר יקר במחיר יקר של 40 שח לחודש לשלוש שנים כמו כן הצמידו אותה לחבילה מאוד יקרה כשבעצם היא אינה מדברת כלל אלא רק משתמשת בהודעות ולעיתים צופה בחדשות. כשהסברנו לה שזה לא כדאי ולא משתלם לעומת מסלול חופשי שהיה לה בחמישים שח לחודש כולל הכל. היא גם לא הסתדרה עם המכשיר ואז ניגשה בבקשה לבטל עסקה סרבו לסייע לה ושלחו אותה למרכז שרות משם שוב נשלחה חזרה לדינמיקה בקיצור טרטרו אותה לחינם אף אחד לא סייע לה והשאירו אותה במצב מביך משפיל וללא מענה. עצוב מאוד שזה המצב בשנת 2013 במדינת ישראל יחס לאדם מוגבל וניצולו כמו כן חוסר המענה כשכבר הגיעה בבקשה לבטל כפי שמגיעה לה לפי החוק תוך 14 יום לבטל עסקה סרבו בטענה שהשתמשה במכשיר כאשר השימוש היה מועט ביותר וזאת הם יכולים לראות ומתכחשים ומסרבים לעניין בקיצור התעייפנו מהם אבל תעבירו הלאה לעם ישראל לא להתקרב לדינמיקה סלולר בכללללללל
עוגמת נפש. זלזול עלבון וזלזול זמן סוג הנזק :
ביטול העסקה פתרון נדרש :

דינמיקה סלולר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה