פרטי התלונה

תלונות דינמיקה סלולר

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה בגין שירות לקוי נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
קניון ירושלים / מלחה כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 16.10.14 הגעתי לסניף דינמיקה סלולאר, קניון מלחה, ירושלים על מנת להצטרף לכלקוח ברשת סלקום. בחנות עובד בשם עלי אשר בסבר פנים נעימות הציע לצרף 2 לקוחות בעלות של 49 ש"ח ללא הגבלה. עלי אף אישר כי נקבל במתנה כיסוי מסך לטלפון נייד וכי ידאג להעביר את המספרים מהטלפון הישן לטלפון החדש. במקום העברתי 2 קווים, האחד 050***3637 והשני 050***8046. לציין כי עלי אדיב ונחמד מאוד דבר אשר נתן הרגשה של חברה מקצועית ואמינה. אחר שחתמנו על החוזה זכינו להכיר את הצד האמיתי של עלי, חוסר מסירת מידע שלם ואמיתי, חוסר סבלנות ואי מילוי הבטחות. מיותר לציין כי הרגשנו מנוצלים ומרומים, אבקש הבהרות לשאלות הבאות: 1. עלי הבטיח מגן מסך, בסיום מסר כי אין לו כשהוא אפילו לא טרח לחפש. 2. מדוע נאלצתי לבקש מס' פעמים את פרטי התכנית עליה חתמתי ? 3. מדוע לכל שאלה לגבי סעיף בחוזה קיבלתי תשובה "ככה זה, זה בסדר, ככה תמיד כתוב" ?. 4. מדוע צילם עלי את תעודת הזהות שלי בטלפון הפרטי שלו ? בטענה ש"זו ההנחיה שקיבלתי". 5. מדוע בחוזה מצוין תשלום קבוע של 12.90 בגין סלקום חו"ל, דבר שכלל לא ביקשתי ?. 6. מדוע טרח עלי ל"עקוץ" אותנו בטענה כי לא קנינו את הטלפון הסלולארי אצלו. 7. מדוע עלי לא ציין כי מדובר בתכנית ל-12 חודשים בלבד ואח"כ נאלץ לשלם 99 ש"ח. 8. מדוע עלי סירב להעביר את מספרי הטלפון מהטלפון הישן לחדש ? 9.ובכלל.... מדוע השירות מעולה עד.......שחותמים ?
עוגמת נפש סוג הנזק :

דינמיקה סלולר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה