פרטי התלונה

תלונות דינמיקה סלולר

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטוח למכשיר ללא ידיעת הלקוח נושא התלונה:
כהני שירן שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
קניון איילון רמת גן סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום לפני כחצי שנה רכשתי טלפון מדנמיקה מסוג lg נציג המכירות בסניף קנין איילון ברמת גן בשם מתן שאל אותי לגבי ביטוח הוסבר שאין לי צורך
עשיתי ניוד לסלקום לכן נדרש כרטיס אשראי הנציג מכירות עשה ביטוח לנייד בשמי למרות שסירבתי כאשר פניתי לדנמיקה לבטל את הביטוח הם לא מוכנים וטוענים שחתמתי על מסמך המאשר ביטוח הוסבר שאין מצב שחתמתי .
דנמיקה לא מוכנה לבטל את הביטוח ולהחזיר את כספי החברה מבקשת קנס של 150 לביטול הביטוח .
ביקשתי שישלחו לי מסמך שחתמתי אך לצערי לא קיבלתי שום מסמך כזה בינתיים אני משלמת לביטוח שלא ביקשתי איני יכולה לבטל זאת ,
אודה לעזרתכם...
כספי סוג הנזק :

דינמיקה סלולר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה