פרטי התלונה

תלונות דינמיקה סלולר

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סירוב ביטול עסקה נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏16 ‏יולי ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
קניון איילון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום חמישי האחרון (16.7), הורי נכנסו לסניף דינמיקה בקניון איילון והתעניינו בשדרוג מכשיר עבור אימי.
הוצעו להם מספר מכשירים. אמי התלבתה דקות ארוכות על אחד המכשירים. נציג המכירות (רז) שעבד איתם הציע להורי לקחת את המכשיר הביתה ל24 שעות ובמידה והיא לא תהיה מרוצה ממנו תוכל להחזיר את המכשיר (כל עוד לא נעשה בו שום שימוש), לקבל חזרה את המכשיר הישן שישמר בסניף לעוד שבועיים, ולבטל את העסקה. הורי הבינו שאין להם מה להפסיד והסכימו להצעה, הורי חתמו על מסמכי ההתחייבות ונפרדו מנצי המכירות כשמכשיר החדש איתם והמכשיר הישן בסניף.
באותו ערב אכן אמי לא הייתה מרוצה מהמכשיר ולכן חזרה ביום שישי להחזירו ולקבל את המכשיר שלה בחזרה. כשהגיעו לסניף אותו נציג המכירות (רז) ניסה לשכנע אותם לקחת מכשיר אחר ולהישאר בהתחייבות. הורי התעקשו לבטל את העסקה כפי שהובטח להם, אך נציג המכירות טען שלא ניתן לבטל את העסקה ולקבל את המכשיר הישן. הורי ביקשו לדבר עם מנהל הסניף (אורן), אשר אמר להם שהוא יטפל בנושא ביום ראשון.
בינתיים מיום חמישי אמי לא יכלה להשתמש במכשיר שנתנו לה אחרת הם לא יקבלו אותו חזרה ויבטלו את העסקה.
ביום ראשון חזרו הורי לסניף ודיברו עם המנהל (אורן), שגם הוא הציע להם להחליף למגוון מכשירים אחרים וסירב לבטל את העסקה.
הורי משראו שאין הבנה מצד עובדי הסניף ביקשו שאעזור להם בנושא, לכן הגעתי לסניף ושוחחתי עם סגן מנהל הסניף (יניב) ונציג המכירות (רז) שהבטיח להם את ביטול העסקה תוך 24 שעות, סיכמתי מולו את התרחשות הדברים בהקלטה (בהסכמת סגן מנהל הסניף) שנמצאת ברשותי.
לסיכומם של הדברים תגובת דינמיקה (מנהל הסניף) היא שאין ביטולי עסקאות לאחר הביצוע, את המכשיר הישן לא ניתן להחזיר ונכון למיום חמישי עד רגע זה אמי נשארה ללא מכשיר סלולארי וללא שום יכולת להמשיך את סדר יומה (ימים עבודה מלאים).
טניה ממוקד שירות הלקוחות של דינמיקה טענה שאין ביטול עסקאות והפנתה אותי חזרה למנהל הסניף, לאחר שאמרתי לה שכבר דיברתי עם מנהל הסניף היא הפנתה אותי למוקד תלונות הציבור.

מצורף מסמך המפרט את כל המגעים מול סניף דינמיקה קניון איילון.
אציין (כפי שמפורט במסמך) שהתנהלות נציג המכירות, מנהל הסניף וסגנו הייתה מבזה ומזלזלת.

אשמח לשמוע לעצתכם.

בתודה,
אורן זילברמן
052-5528851
כספי סוג הנזק :
דרישה מדינמיקה לבטל את העסקה כפי שהובטח ע"י נציג המכירות. פתרון נדרש :

דינמיקה סלולר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה