פרטי התלונה

תלונות דינמיקה סלולר

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונות חוזרות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
יוספטל 92 כתובת:
קניון בת ים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
מאז שקניתי את הפלאפון מחברת דינמיקה רגע שקט אחד לא נפל בחלקי, אם זה בעיות חוזרות ונשנות, שממש בכל שבוע הייתי צריכה להגיע לתיקון, ואם זה כשהיו לוקחים את הפלאפון לתיקון ל"יומיים" והוא חזר אליי תוך חודש במקרה הטוב, גם היום הפלאפון היה בתיקון ל"יום-יומיים" כאשר הוא כבר שבוע אצלהם. אני משלמת על שירותי פלאפון מתקדם דור שלישי, לא תמיד תשלומים שאפשר לוותר עליהם כגון אינטרנט, אז למה אני אמורה להשתמש בפלאפון חלופי עתיק וישן שאין לו שום פונקציה אשר עליה אני משלמת ולא בזול. ברוב ייאושי כבר הפסקתי ללכת לסניף כדי לקבל שירות לבעיות ותקלות, אני מעדיפה להשאר עם הפלאפון תקול ובעייתי ולא לפנות לקבלת עזרה, מחד כי איני רוצה לאבד את הפלאפון לחודש ומדח מפני שאין פעם אחת שהגשתי את הפלאפון לתיקון והוא חזר תקין לחלוטין לפחות לשבוע אחד מיום התיקון. אני פונה רק במקרים, כגון זה, שהפלאפון שובק חיים ואינו מתפקד כלל. אני בתור סטודנטית משלמת את המעט כסף שיש לי על מנת להשתמש במכשיר חדש ואיכותי בעל אפשרויות רבות, איני חושבת שזו בקשה מוגזמת מדי שאני אוכל להשתמש בו בשלווה. במיוחד כאשר יוצא מכיסי הדבר, כאשר איני יכולה להשתמש באינטרנט, שבתור סטונדנטית זה מאד שימושי וחשוב לי, ואני צריכה לשלם על עמדות אינטרנט ניידות, כאשר איני יכולה להשתמש במצלמה וצריכה לצלם דברים במכונות צילום שונות, ולא נדבר אפילו על הזמן שאני צריכה לבזבז כל פעם ללכת לסניף התיקון ולהתאכזב מחדש שהפלאפון ש"היה אמור להגיע היום" כמובן עוד לא מוכן, ועל עוגמת הנפש והמריבות עם נציגי השירות הממש לא יעילים וחביבים, בלשון המעטה, בכל פעם מחדש. בחיי לא נתקלתי בשירות כה גרוע, ואיני מדברת רק על תחום הסלולר, אלא בכללית, בכל תחום אחר. לא הייתה פעם אחת שנכנסתי לסניף ולא ראיתי אדם כזה או אחר באמצע מריבה עם נציגי השירות והבטחה אישית שלא יכנס לחנות זו לעולם ואף ימנע זאת מאחרים. איני מבינה למה דבר זה צריך לקרות כך ללקוחות משלמי כסף, אני מבקשת את עזרתכם וטיפולכם האישי והדחוף בנושא זה לפני שעוד אנשים יפלו ברשתם.
לכם התודה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי הולם, טיפול יסודי ובסיסי מהשורת בבעיה, למרות שאין בדעתי שתפתר. אני כבר מיואשת לחלוטין. פתרון נדרש :

דינמיקה סלולר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה