פרטי התלונה

תלונות דינמיקה סלולר

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכשיר שהוגדר כמושבת בדינמיקה תוקן במעבדה פרטית נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
קניון הזהב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בירצוני לגולל בפניכם את אשר קרה לי ברשת דינמיקה סלולר לאחר ששידרגתי למכשיר חדש:

לידידתי היה מכשיר סלולר שקנתה מרשת דינמיקה סלולר שהתקלקל ובמעבדה של דינמיקה קבעו שהנזק למכשיר הוא טוטלוס.
הציעו לה לשדרג למכשיר סמסונג j400 חדש תמורת 400ש"ח בלבד במקום 800 ₪ ובנוסף לשלם ביטוח על סך 40 ₪ כל חודש למשך שנה.
עד כאן הכול מקובל ויפה ואכן היא שידרגה ורכשה מכשיר חדש.
יש לציין שלא הייה ברשותה כרטיס אשראי ואני רכשתי לה את המכשיר ואת הביטוח עם הכרטיס אשראי שלי ואכן העיסקה הזאת מופיעה במחשב החברה כמשולמת על ידי.
לאחר 3 שבועות ידידתי הבחינה שהמכשיר לא נטען, ומסרנו אותו למעבדה של דינמיקה לבדיקה. לאחר כמה ימים שהתקשרתי לברר מה עם המכשיר נאמר לי שלא ניתן לתקן את המכשיו היות והתקע של הטעינה ניתק מהלוח אם והמכשיר בחזקת טוטלוס.
הם הציעו לי לרכוש מכשיר אחר גם בחצי מחיר.
כששאלתי: הרי רכשתי ביטוח עבור המכשיר לשנה למה אתם לא מתקנים אותו? הם השיבו שלא ניתן לתקנו והוא למעשה טוטלוס.
הסברתי להם שלא נעשה שימוש חריג אלא רק הכנסנו את החוט לשקע המכשיר לטעינה אך הם לא קיבלו את טענתי והשיבו אותי ריקם ונאצנו לוותר.
לאחר 3 חודשים של יאוש הכוללים כמובן גם את תשלום הביטוח שיורד חודש בחודשו למרות שהמכשיר מקוקל ולא בשימוש, החלטתי לשלוח את המכשיר לתיקון במעבדה פרטית ואכן הופתעתי שאחרי יומיים הודיעו לי כי המכשיר מתוקן ועם אחריות על התיקון.
פניתי לרשת דינמיקה וסיפרתי להם שהמכשיר תוקן ע"י מעבדה פרטית וביקשתי שיפצו אותי על זה שהם לא יכלו לתקן וגם על שלושה חודשים ששילמתי ביטוח לחינם אך הם לא התיחסו אלי ואמרו שהתיקון לא יחזיק יותר מדי זמן והוא יתקלקל עוד פעם
אמרתי להם שזה עיניני ואני רוצה פיצוי אך הם סרבו בתוקף.
כספי סוג הנזק :
החזר עלות התיקון, הארכת תק' הביטוח בשלושה חודשים, פיצוי על עוגמת הנפש פתרון נדרש :

דינמיקה סלולר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה