פרטי התלונה

תלונות דינמיקה סלולר

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סירוב לנתק מהשירות נושא התלונה:
בסו נעה שם/כינוי:
‏יום שני ‏31 ‏אוגוסט ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כארבעה חודשים שידרגתי את הטלפון הסלולרי דרך החברה (בחנות בגבעתיים). להפתעתי גיליתי כי חייבו אותי כפול בכל חודש במהלך החודשים האלו.
בשיחת הבירור הנציגה מרינה התווכחה איתי למשך 20 דקות שאני מחזיקה בשני הטלפונים וכי הלקוחה אליה החברה העבירה את הטלפון הישן שלי היא למעשה חברה שאליה אני העברתי את הטלפון. הנציגה הייתה מאד קרובה ללקרוא לי שקרנית! רק לאחר שהלכתי פנים מול פנים לדבר עם אותה נציגה בגבעתיים ששדרגה לי את הטלפון, הודו בטעות שלהם.
גם לאחר מכן החברה סרבה לתת לי את ההחזר למרות שהודתה שזו הייתה טעות שלהם!!!
לבסוף לאחר שהתערב מכר שלי הם הסכימו לתת לי את הזיכוי ע"ס 120 ש"ח.
ביקשתי לסיים את הביטוח אצלם, מסיבות כספיות וגם כיוון שהם לא חברה רצינית בעיניי (הטעות הנ"ל לא הראשונה, והיחס המזעזע של הנציגה לא היה הראשון אצלם!).
לפתע הנציגה שלפה שטות לפיה אין אפשרות לסיים את הביטוח כיוון שיש התחייבות לשנה, אחרת יהיה קנס ע"ס 150 ש"ח.
מעולם לא נמסר לי כי יש התחייבות לשנה!!!!!!!!!!!!
שוחחתי עם האחראי עליה, בחור בשם שי, שגם הוא סרב לסיים את השירות. הוא הודה כי מעולם לא אמרו לי מראש על ההתחייבות, אבל עדיין אמר שיהיה עליי לשלם קנס.
בימים אלו אני בהליכים להגיש תביעה כנגד החברה. כבר יצרתי קשר עם עורכת דין.
עוגמת נפש, בזבוז זמן, עלבון סוג הנזק :
ניתוק מהשירות והחזר כספי! גם התנצלות לא תזיק. פתרון נדרש :

דינמיקה סלולר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה