פרטי התלונה

תלונות דינמיקה סלולר

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר התייחסות לבקשת ביטול הביטוח נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏04 ‏ספטמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
בילו סנטר רחובות כתובת:
תיאור הבעיה:
לא ייתכן שאבקש כבר יותר משבע פעמים במשך תקופה של מעל שנה ,לבטל את הביטוח על המכשיר הסלולרי שלי ואין שום התייחסות. נאמר לי שישלחו לי טופס ביטול בפקס וביקשתי גם בדואר!!! ובכל פעם אני נדהמת מחדש איך פשוט מרמים אותי וממשיכים לגבות ממני סכום של 30 ש"ח בחודש על כלוםםם. אני מאד כועסת ולמרות שיחותיי הקשות איתם..לא עזר לי שום דבר . חוצפה שאין כדוגמתה!!!!!אני כבר לא מדברת על הטעיית הלקוחות ע"י סלקום בנוגע לחבילת שיחות שכללה התחייבות לשנה וחצי מבלי שיידעו אותי על כך. בנוסך גם לא ידעתי שדנמיקה היא חברה אחרת...
כספי סוג הנזק :

דינמיקה סלולר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה