פרטי התלונה

תלונות דינמיקה סלולר

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏02 ‏ספטמבר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
קניון הזהב כתובת:
תיאור הבעיה:
רכשתי לפני כשלושה שבעות מכשיר פלאפון חדש מסוג סמסונג אולטרא טאץ למזלי הרע המכשיר נגנב ממני לאחר שבוע מיום קנייתו.נגשתי למוקד השירות בקניון הזהב יום לאחר מכן לקבלת מכשיר חדש לפי הבטחת הפקידים במוקד הובטח לי הפלאפון תוך שלושה ימי עסקים ובינתיים קיבלתי מכשיר זמני עם מטען תקול.
וכל זה תוך מתן השתתפות עצמית של 950 שקלים.
התעזרתי בסובלנות במשך שלושה ימי עסקים לא קיבלתי מענה אחריי 5 ימים פניתי לסניף ונעניתי בתגובה " שהפלאפון בהרכבה" אך למיטב ידיעתי דינמיקה היא לא סמסונג ובנוסף יצרו איתי קשר לקבלת המכשיר ברגע שיגיע.
ביום ה-7 הגעתי עצמאית למוקד השירות. ושם נדהמתי לגלות שלמכירה הפלאפון קיים שם והוא נמכר לללקוחות שנמצאים בסניף לאחר המתנה של שעה התפנה נציג וקיבלתי את המכשיר ללא יצירת קשר של הסניף שהמכשיר נמצא בסניף
בבדיקה שערכתי בפלאפון נמצא גם שכרטיס הזיכרון החדש שהיה אמור להימצא שם גם לא נמצא..
ובנוסף אני אישית מכירה מישהו שהוא מנוי בחברת סלקום תחת חברת דינמיקה כאשר אבד לו המכשיר הוא הגיע לסניף שקרוב לביתו שילם השתתפות עצמית ובתמורה לכך קיבל את חבילת המכשיר הכוללת כרטיס זיכרון ומטען וכל מה ש היה בחבילת הרכישה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
כרטיס זיכרון מבלי להגיע לסניף בפעם נוספת תוך בזבוז זמן מיותר פתרון נדרש :

דינמיקה סלולר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה