פרטי התלונה

תלונות דינמיקה סלולר

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בעיות עם מסך בתקופה של אחריות. נושא התלונה:
בוליצוב דן שם/כינוי:
‏יום שני ‏02 ‏מרץ ‏2009 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
קניון פסגת זאב כתובת:
תיאור הבעיה:
כחודש לפני סוף תקופה האחריות למכשיר סוני-אריקסון 770 התחילה ביעה עם מסך. במקום מידע במסך היו רק איזה קווים.
פניתי לחברה דינמיקה, הם שלחו לתיקון ובעוד חודש החזירו מכשיר ללא תיקון.
פניתי שנית - שלחו עוד פעם ועוד בוד חודש אמרו שאין אפשרות לתקן את המכשיר ושחברה לא אחראית יותר. אפילו החזירו מכשיר מפורק בלי כמה חלקים - כפתור הפעלה ובלי ברגים.
לאחר סיכסוך תכנאי הסכים להחליף את המוח של המכשיר.
עוד בעוד חודש החזירו לי את המכשיר עם איזה מוח אחר - יד שניה, אך לא יכולתי להשתמש במכשיר בלי דיבורית חיצוני - הקול במקסימום היה עדיין חלש מאוד.
פניתי לדינמיקה עוד פעם. הם לקחו מכשיר לעוד חודש, החזירו את המוח המקורי ובעיה עם מסך עדיין קיימת, אין אפשרות להשתמש בפלאפון.
חשוב לציין שתוך כל התיקונים האלה בחברה החליפו את החלקים של המכשיר ועכשיו חלקים לא מתחברים אחד לשני כמו שצריך, חלק מהכפתורים לא מקוריים עם כישקושים.
בפניה ראשונה המכשיר שלי היה במצב טוב מאוד בלי שום קישקושים.
ניסיתי לסדר את העיניינים עם החברה במקום, בשקט ושלום, אך נראה לי שהמשך הטיפול לא יתן לי את הפיתרון לבעיה.
היום לא מוכרים את הדגם סוני-אריקסון 770, מכשיר עם אותו פונקציות עולה כמעט 2000 שח.
סה"כ הפלאפון נעדר ממני בתיקונים 4 פעמים במשך 4 חודשים.
כספי סוג הנזק :
תיקון אמיתי, החזר כספי או מכשיר חדש. פתרון נדרש :

דינמיקה סלולר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה