פרטי התלונה

תלונות דינמיקה סלולר

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לא קיבתי מענה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
קניון הזהב כתובת:
קניון הזהב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אני כבר פעם אחד התלוננתי על חברת ביטוח דינמיקה ששירתה לא ניתן להגדרה שירות מזלזל ופוגע לאחר פניה אחרונה שלי באתר (על שירות לקוי) כמו שקיבתי תשובה שהחברה תחזור אליי תוך 14 יום מיום הפנייה שהתלונה הופיע באתר בתחילת חודש ספטמבר!
מאז אני מחכה לתשובה וליחס מחברת דינמיקה!והאמת אני לא יודעת איך סניף קניון הזהב שבו קרה המקרה אי פעם (בשנת 2006 )קיבל מצטיין בשירות,על מה?והאמת זה לא מפתיע שזה קרה רק פעם ובטח לא יקרה יותר...
אז אני מבקשת שחברת דינמיקה תחזור אליי בהקדם!
עוגמת נפש סוג הנזק :

דינמיקה סלולר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה