פרטי התלונה

תלונות דינמיקה סלולר

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיפול לקוי במכשיר נושא התלונה:
זייצב אירה שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏16 ‏פברואר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
קניון גבעתיים כתובת:
קניון גבעתיים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום!
הגעתי לסניף גבעתיים על מנת למסור מכשיר לתיקון. היו לי 2 מקשים שלא פעלו. כאשר הגעתי לקחת את המכשיר בחזרה אמרו לי שבגלל שיש במכשיר כורוזיה אני חייבת לשלם השתתפות עצמית של 700 שקל ואז אני אקבל מכשיר חדש. שאלתי מאיפה באה הכורוזיה הרי הוא בחיים לא התקרב למים, אמרו שזה יכול לקרות גם בגלל סתם לחות, אז אם זאת לא אשמתי וזאת לא כורוזיה של מכשיר שממש היה בתוך המים אז למה אני צריכה לשלם ? אבל זה עוד לא הכול. חשבתי לעצמי טוב אולי אני אמשיך להסתדר בלי 2 המקשים האלה ואשתמש בו כך אבל לא, מסתבר שבמהלך הניסיון של הטכנאי לסדר את המקשים נפגעו גם כל שאר המקשים!!! ועכשיו אני בכלל לא יכולה להשתמש במכשיר. לטענת הפקידה שהיתה שם כל זה קרה בגלל שכורוזיה מתפשטת מהר והיא אולי התפשטה. כזאת שטות עוד לא שמעתי!! כל כך מעצבן השירות !!! ביקשתי שלפחות יחזירו את המכשיר לקדמותו שלפחות חלק מהמקשים יעבדו אבל הטכנאי כבר הלך ולכן הפקידה ביקשה ממני שאשאיר את המכשיר אצלם עד מחר ואז היא תעביר את זה לטכנאי. אמרתי אין בעיה, תני לי מכשיר חילופי בינתיים ואני אבוא מחר. אבל לא, בגלל שלטענת הטכנאי יש לי כורוזיה במכשיר לא מגיע לי מכשיר חילופי, תגידו זה שרות זה ?? מה ביקשתי ?
השארתי את המכשיר אצלם בסניף ועכשיו אני אהיה יום שלם ללא פלאפון שלא לדבר על זמן שלי שאני צריכה לבזבז על כל התירתורים האלה.
כספי סוג הנזק :
תיקון המכשיר ללא השתתפות עצמית פתרון נדרש :

דינמיקה סלולר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה