פרטי התלונה

תלונות דינמיקה סלולר

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תיחמון המוכרת שלא צליח נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏31 ‏מרץ ‏2010 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
קרית שמונה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום א.ג.נ.
אני לקוח סלקום שנכנסתי לחנות של דינמיקה סלולר בסניף קריית שמונה על מנת לברר על הטבה שקיבלתי בדואר.
כשנכנסתי לחנות פגשה אותי נציגה בשם נופר ואחרי שיחה קטנה אמרתי שאני מטייל מנצרת עילית ונכנסתי לברר במקרה על הטבה שקיבלתי בדואר על "מכשיר מתנה". בין השורות היא אמרה שאני הולך לצאת היום עם מכשיר מהחנות.
הוסבר לי על ההטבה ,היא הודיעה בפירוש שהיא מכירה את ההטבה אך היא צריכה לעלות את הפרטים שלי על המסוף. לקח לה כ 5 דקות לעלות את הפרטים וכשלבסוף עלו הפרטים היא הסבירה לי על ההטבה.
שאלתי אותה מס' שאלות ואז כשבאתי ללכת היא אמרה שבגלל שהיא העלתה את פרטי על המחשב כביכול ההטבה נפתחה ואם אני לא קונה ברגע זה מכשיר אני לא אוכל לממש את ההטבה יותר בשום מקום אחר.
הבנתי שהיא מנסה למכור לי בכל הכח משום שמה שהיא אמרה לא נשמע הגיוני ושום חברה לא תעשה את זה. אמרתי לה: למה לא אמרת לי לפני??? הרי אני בסך הכל מעוניין לברר על ההטבה ולא לקנות מכשיר ברגע זה (מסיבות כאלה ואחרות). אז היא ענתה לי שהיא לא יכולה לדעת זאת לפני שהיא פותחת את פרטי על המחשב (למרות שהיא ידעה מראש על איזה הטבה דיברתי).
התעצבנתי קמתי מהכיסא והלכתי.
בזמן שיצאתי משם התקשרתי לסלקום לברר על מה שהיא אמרה לי. בסלקום אמרו :לא קיים ולא נברא ,אין לנו (לסלקום) שום סיבה לגרום ללקוח לא לקנות וההטבה שלי עדיין תקפה .
אני רוצה להגיד שמאוד התעצבנתי על הנושא. על המכירה המלוכלכת של המוכרת ועל תיחמונים שיצאו מפיה.
אני רואה זאת בחומרה רבה ואני מקווה שימצה הדין עם המוכרת.
עוגמת נפש סוג הנזק :
אני אישת על כזה דבר הייתי שולח את המוכרת הביתה. פתרון נדרש :

דינמיקה סלולר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה