פרטי התלונה

תלונות דינמיקה סלולר

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
‏‏08 מאי 2010
לכבוד :
דינמיקה סלולאר
מנהל שירות לקוחות
פקס: 03-9314422
דף 1 מתוך 3





הנדון : תלונה על שירות לקוי

בתאריך 14-06-2009 רכשתי באמצעות דוכן של חברתכם בקריון קריית ביאליק
2 מכשירי סלולאר מתוצרת סוני אריקסון .

בשבוע האחרון אחד המכשירים מדגם W902 התקלקל ונמצאה בעיה של צלצול
וכפתור שמע לא תקין .

ביום שישי האחרון 07-05-2010 ניגשתי למעבדת שירות הנמצאת בקניון לב המפרץ בחיפה
וביקשתי לתקן את המכשיר במסגרת אחריות היצרן .
אוסיף גם שציינתי כי המכשיר שיך לבתי החיילת וביקשתי התחשבות באורך זמן התיקון
מכיוון שהייתה אמורה לחזור לבסיס למשמרת השבת עוד באותו היום .

לצערי נוכחתי לדעת כי לא רק שהמכשיר לא יתוקן בזמן סביר אלא נתקלתי באטימות
כל צוות המכירות והמעבדה שהיה נוכח במקום

ולהלן השתלשלות העניינים :

שעה 10:45 – הגעה לסניף – התברר כי המכשיר לא רשום כמכשיר תחת אחריות יצרן לכן
כבר מלכתחילה נאלצתי להמתין כ 25 דקות עד לרישמו במערכת של חברתכם

שעה 11:12 – סוף סוף הצליחו להפיק תעודת תיקון שמספרה 1466758 – העתק מצ"ב

בו בזמן נאמר לי כל לאור לחץ במעבדה עליי להמתין 45 דקות לתיקון – נאלצתי לקבל זאת
ואכן המתנתי .

שעה 11:50 – לאחר שהמתנתי בסבלנות כ 45 דקות כפי שנאמר לי התברר כי מטכנאי המעבדה
בשם יוסי ( אשתדל לא להרחיב יתר על המידה על התנהגותו ללקוח )

בשעה הנ"ל לאחר 45 דקות התברר לי כי לא רק שהמכשיר לא תוקן אלא אפילו אף אחד לא טרח
להסתכל עליו והוא המתין במקום שהיה לפני45 דקות

לצערי אז כבר איבדתי את סבלנותי ודרשתי בתוקף כי המכשיר יטופ לאלתר ואז נאמר לי שוב
כי יהיה עליי להמתין כ 1 עד 11/2 שעות ויתכן אף כי לא יצליחו לתקן את המכשיר.

ביקשתי בתוקף כי המכשיר יעבור רק בדיקה ראשונית על מנת שלא אמתין לחינם לאור זאת שביתי היתה צריכה לחזור לבסיסה.

כמובן שלא טופל הנושא ונעניתי שוב ושוב תמתין בסבלנות !!











לאחר כ 30 דקות נוספות נגשתי לאנשי החנות וביקשתי לברר מה קורא ואז בשיא חוצפתו יצא
טכנאי המעבדה ואמר לי כי אאלץ להמתין כשעתיים נוספות וכמובן לא ברור אם ניתן יהיה לתקן
את המכשיר .

לצערי אז כבר שקלו כל הקיצים התפרצתי בצעקות ולקחתי את המכשיר ללא תיקון .
ולאחר ש"ביליתי" בחנות כ שעתיים איש לא טרח אפילו הסתכל על המכשיר .

אין לי ספק שאחד השיקולים של צוות החנות ובראשם איש המעבדה הוא להעדיף לקוחות
אשר מבוטחים ישירות בחברתכם ולא לקוחות תחת אחריות יצרן .

בנוסף עליי לציין את המופיע על טופס המעבדה שנמסר לי
" מבטיחים כי מכשירך יתוקן תוך 45 דקות" דבר שאינו תואם לחלוטין את המציאות
ורחוק מכך .


דינמיקה סלולר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה