פרטי התלונה

תלונות דינמיקה סלולר

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע- שובר שיאים נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
אני לקוחה של סלקום ומבוטחת בדינמיקה- סניף סגולה פ"ת- לצערי יותר מ5 שנים.
השירות שקיבלתי היה ללא כבוד/יחס אישי/אסרטיביות/התעניינות. משרתים אותך בקרירות/כאילו עושים לך טובה/אדישות/צנינות/חוסר אכפתיות/התחשבות ברמות שלא ניתן לתאר. גישה של 'למה אתה מפריע לי לישון' ' למה אתה מדבר איתי'. גישת מאיסות קודרת שאין מספיק מילים כדי לתאר את השלכותיה על הלקוח. פעם אחר פעם נפגעתי מהאדישות והאפתיות השולטת בנציגי סניף דינמיקה בסגולה. פעם אחר פעם גם הובטח לי ע"י מנהלת הסניף/שירות דינמיקה שהדברים נמסרו ובפעם הבאה יהיה טוב וכמובן הצטרפה לה איזו הטבה להמשך הביטוח. ההטבה האחרונה הייתה פאנל פלאפון וסוללה חדשים ברגע שאצייץ. הובהר לי שבעדיפות לדבר תחילה עם מרכז דינמיקה שירות הלקוחות והוא ידבר עם נציגי סניף סגולה כדי שיזמינו ויבצעו את הבקשה. כלומר היה דגש כבד לא להגיע לסניף ישירות. אין בעיה..עברו חודשים התקשרתי לממש את ההטבה ולהזמין פנל לפלאפון. בוצעה הזמנה ע"י נציג דינמיקה טלפוני מול נציג דינמיקה סגולה..לאחר שבוע (-יוםא' 9/5) שבתי לברר טלפונית. נציג טלפוני דיבר שוב עם נציג מסגולה והוסבר חלק אחד הגיע ושאר החלקים ביום ג' יגיעו. איןבעיה...אבוא להחליף פנל ביום שישי. כמובן שהגיע יום שישי הגעתי לסניף סגולה....אותם אנשים עם אותה פלגמטיות מגעילה ונרחבת שפשוט מסבירים שיש רק חלק אחד. כמובן שתשובות ברורות לפשלה לא קיבלתי ומעבר לכך אפילו התנצלות/התייחסות אנושית לא קיבלתי. כבוד מינימלי ללקוח שכרגע התאכזב(שוב!!!) לא קיבלתי. כל מה שקיבלתי זה פרצוץ יבש קר ומנוכר שממלמל: אין לי מה להגיד...אותו פרצוף ואותם מילים כשביקשתי לדעת אלו מכשירים קיימים בשוק וכשביקשתי חלק עליון חלופי לפלאפון ועוד ועוד סיטואציות מגעילות שמותירות אותך עם הרגשה שמשרתים אותך בצורה הכי גרועה שקיימת..ללא כבוד/יחס אישי/אסרטיביות/התעניינות. אלא משרתים אותך בקרירות/כאילו עושים לך טובה/אדישות/צנינות/חוסר אכפתיות ברמות שלא ניתן לתאר. גישה של 'למה אתה מפריע לי לישון' ' למה אתה מדבר איתי'. גישת מאיסות קודרת שאין מספיק מילים כדי לתאר את השלכותיה על הלקוח.

אני לא אדם בעייתי ונפגשת עם המון חברות/אנשים שנותנים שירות נעים בסיסי וגם כשלפעמים קורה משהו איני ממהרת להסיק/לשפוט..להיפך..אני באה לקראת נותן השירות. אבל כשזה קורה שוב ושוב ומדובר באותו סניף באותם אנשים..ללא שום שיפור...(נו באמת?)אני באמת תוהה איך משאבי אנוש/הנהלת דינמיקה מרשים לאנשים כאלו לייצג אותם..שאותו לקוח בעל צרכים/בקשות בסיסיים יקבל יחס כלכך גרוע מנציגים אלו ולא יעשו שום שינוי לטובתו. אין צורך באיומי פיטורים לא ביקשתי לפטר....ביקשתי לדאוג שהייצוג שלכם יהיה אדם אנושי בעל אינטילגנציה רגשית בסיסית ויסתכל ללקוח בעיניים כשהוא מדבר איתו.
עוגמת נפש סוג הנזק :

דינמיקה סלולר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה