פרטי התלונה

תלונות דינמיקה סלולר

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אכזבה מהשירות ואי טיפול בפנייתי נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ביוני 2011 פניתי למוקד שירות לבדוק למה אני עדיין מחוייבת בחשבון בנק כאשר בדצמבר 2010 ביקשתי להתנתק.
לאחר בדיקה של כמעט חודש ניתקו אותי מהשירות ואז אמרו שיבדקו לגבי הזיכוי של חצי השנה שגבו ממני כסף.
בתאריך 04/07/2011 דיברה איתי נציגת שירות בשם מריה ואמרה שאקבל בשבועיים הקרובים זיכוי על סך 617.50 ₪ אציין כי לא קיבלתי דבר.
היום 16/08/2011 כאשר פניתי למוקד לברר הודיעו לי שהעבירו לי לחשבון לאחר שביקשתי לקבל אסמכתא שהעבירו לחשבון השתנו פני הדברים ואמרו לי שעכשיו הם יבצעו העברה ותוך שבועיים אקבל את הכסף לחשבון
הנני ממתינה כ-3 חודשים לקבל זיכוי אך אינני מצליחה לעשות כן, לא יתכן שאחכה עכשיו שבועיים וחצי ורק במידה ולא אקבל את הזיכוי אצטרך לעבור שוב את הסיוט.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי + פיצוי פתרון נדרש :

דינמיקה סלולר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה