פרטי התלונה

תלונות דינמיקה סלולר

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סתרת פרטים מהלקוח בעת חתימת החוזה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
קניון רוטשילד, ראשל"צ כתובת:
תיאור הבעיה:
ב 9/03/2011 חתמתי על חוזה בדינמיקה סלולר בעזרת מכשיר אלקטרוני. שם הנציג לא הוזכר בחוזה.
אני טוענת שלא ראיתי את כל העמודים של החוזה בזמן החתימה. על הפרט: תשלום עבור סים קארד בסה"כ 170₪ נודע לי רק כאשר רציתי להתנתק. אני טוענת שלא ראיתי מחירון של מכשירים סלולאריים ומחירון של סים קארד.

מתוך החוזה שקיבלתי בסניף סלקום במרכז שירות הלקוחות בראשל"צ ליד קניון הזהב, ניתן לראות שהחברה משתמשת בחתימה אלקטרונית של הלקוח, למשל במספר עמודים ניתן לראות את החתימה שלי פעמיים גם במקום "שם וחתימת נציג המכירות" וגם במקום חתימת הלקוח. כמו כן, ישנם עמודים כלל ללא חתימה. לטענת נציגי סלקום במרכז שירות הלקוחות בראשל"צ, מספר טלפון נייד ותעודת זעות של הלקוח בסוף העמוד נחשבים לחתימת הלקוח, מפני שזה המשך של החוזה. אני הסברתי לנציגים שלא הייתי עושה את העסקה אם נודע לי שסים קארד עולה 170₪ גם אם הייתי מקבלת עליו החזר חודשי, מפני שביום העסקה ידעתי שאעזוב בקרוב את הארץ. אני שאלתי את נציג דינמיקה סלולר ביום העסקה מה עלי לשלם כאשר ירצה להתנתק והוא ענה שאין התחייבות לתכנית, הוא לא הזכיר שיש התחייבות לסים קארד. אני יודעת שלא ראיתי עמוד מתוך החוזה שיש בו מחיר של הסים קארד ללקוח חדש, דבר שקשה מאוד לפספס כאשר רואים את כל החוזה. המנהל בסניף סלקום אמר לי: "היית צריכה לבקש את כל החוזה מ-א עד ת". איך ניתן לדעת שהלקוח רואה את כל החוזה או רק את חלקו אם נציג של החברה בוחר איזה חלק ממנו להראות ולהחתים או להשמיע?

חשוב לי להזכיר שזמן המתנה בסניף סלקום ראשל"צ יותר משעה, למרות שמספר הלקוחות הממתינים לא יותר מ- 20 איש כולל זוגות ומשפחות. אני חיכיתי כ- 75 דקות. קשה במיוחד להתמודד עם הנושא כאשר רואים חצי מהצוות עסוק בצחוקים ודיבורים ביניהם, רובם ללא תג שם.
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי, תפסיקו לשקר ולהסתיר פרטים על מנת למכור פתרון נדרש :

דינמיקה סלולר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה