פרטי התלונה

תלונות דינמיקה סלולר

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיפול לקוי במכשיר והטעיית צרכן נושא התלונה:
בריינין תומר שם/כינוי:
אזור ירושלים אזור:
דרך אגודת ספורט בית"ר 1 כתובת:
קניון מלחה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 1/10/11 הגעתי למעבדת שירות של דינמיקה עם מכשיר הסמסונג טאב שלי כאשר המכשיר אינו נדלק מסרתי אותו לתיקון,למחרת דיבר איתי הטכנאי בנסיון לשכנע אותי לקחת את המכשיר ולהעביר אותו עצמאית ליצרן,לאחר התעקשות שלי הוא הסכים לטפל בתקלה ולדאוג להעביר אותו ליצרן,כעבור חודש ימים במקרה כאשר אשתי עברה בקניון ונכנסה לשאול אם המכשיר חזר הוא אכן נמסר לה ונאמר לה שהמכשיר תקין ורק יש צורך להטעין אותו. בבית ניסיתי להטעין את המכשיר והוא פשוט סירב להראות סימני חיים. חזרתי שוב לדינמיקה ושאלתי מה פשר העניין ואז הנציגה אמרה לי שהמכשיר לא תוקן מסיבה לא ברורה ושאני צריך בעצמי להעביר אותו ליצרן ושהם ניסו מספר פעמים להעביר אותו ליצרן . כאשר שאלתי מי היצרן או הגוף שמייצג את סמסונג בארץ הומלץ לי לחפש את האריזה של המכשיר ולחפש עליה או פשוט לחפש בגוגל,מה שנשמע לי כבר כמשהו הזוי וגם אשתי שעמדה לידי נורא הופתעה מכיוון שלפני כמה רגעים נאמר לנו שניסו לשלוח אותו ליצרן אבל אין להם מושג למי. היום לאחר שיחה ארוכה עם שירות הלקוחות של דינמיקה נאמר לי לחזור לנקודת השירות ושם יוסבר לי בדיוק מה נעשה עם המכשיר וכאשר הגעתי לשם ניגש אליי בחור נורא סימפטי שלא יכל להגיד לי כלום במיוחד כאשר אמרתי ל שהיום בדקתי מול היצרן אם המכשיר היה בתיקון בחודשים האחרונים ואכן הסתבר שהוא אפילו לא הגיעה למעבדה של היצרן. בנוסף פניתי לסלקום לברר את העניין וביקשתי לזכות את החשבונית האחרונה מכיוון שהמכשיר היה בתיקון חודש ולא יכלתי להשתמש בו ושם גם נמסר לי שאין שום תיעוד על כך שהמכשיר היה בתיקון וכאשר ביקשתי מהטכנאי של דינמיקה אסמכתה על כך שהמכשיר היה אצלהם הוא אמר לי שיש לו בעיה במחשב והוא לא יכול להוציא לי אישור כזה כרגע והוא ינסה יותר מאוחר.
במהלך השיחה שלי עם שירות הלקוחות של דינמיקה דיברתי עם אחראית שהסבירה לי שדינמיקה אינה מתקנת את המכשירים הללו והם רק מעבירים אותם ליצרן לשם תיקון , מה שבהתחלה נאמר לי שלא ניתן לעשות ורק לאחר ויכוח הסכים הטכנאי להעביר את המכשיר ליצרן.
מה שקיבלתי היום זה המון שקרים מצד הנציגים של דינמיקה,עלויות של הפסד זמן עבודה וכן חשבון חודשי ששילמתי סתם.
כספי סוג הנזק :
פיצוי כספי על ההוצאות שנילוו בתיקון המכשיר וכן החזר חשבון בטלפון על התקופה בה המכשיר היה ברשות דינמיקה פתרון נדרש :

דינמיקה סלולר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה