פרטי התלונה

תלונות דינמיקה סלולר

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
המשך חיובים לאחר שהמכשיר המבוטח הושבת וביקשנו לבטל את הביטוח!!! נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כארבעה חודשים הושבת מכשיר הטלפון שלי, שהיה מבוטח בדינמיקה. הציעו לי כל מיני הצעות, לקנות מכשיר חדש וכו' - בשביל זה לא הייתי עושה ביטוח מלכתחילה! ואז פניתי לשירות הלקוחות וביקשתי לבטל את הביטוח מאחר שכבר אין בידי את המכשיר. אמרו לי שינסו למצוא לי מכשיר חדש במחיר מוזל ויצרו איתי קשר, ואני ביקשתי לוודא שקודם כל יפסיקו לחייב אותי כל עוד אין בידי מכשיר. לא יצרו איתי קשר והמשיכו לחייב אותי. עם החיוב הראשון פניתי לשירות הלקוחות והתלוננתי, אמרו לי שתוך מספר ימים יגיע מכשיר חדש לתחנת השירות ושאני אוכל לקחת אותו משם, ושבמקום החיוב, ישלחו לי שובר של 50 ש"ח (שלא הגיע אלי!) ושאוכל להשתמש בו כחלק מהתשלום עבור המכשיר. המכשיר מעולם לא הגיע, וגם לא פנו אלי. אני כל הזמן מתקשרת לשירות הלקוחות ומבזבזת זמן יקר, זמני ההמתנה שם מאוד ארוכים, פעם אחת ניתקו לי את הטלפון בפרצוף באמצע השיחה ולא חזרו אלי, ופעמים רבות נוספות הבטיחו שיחזרו אלי ולא חזרו, וגם כשסוף סוף חזרה אלי גילת (מנהלת) אחרי עשרות פניות שלי - היא לא נתנה לי מענה הולם! כמו כן, בכל פניה שלי ביקשתי שקודם כל יפסיקו לחייב אותי, ועדיין ממשיכים לחייב את כרטיס האשראי שלי. מרוב חוצפתם, אפילו היה חיוב אחד על סכום גדול יותר מכל האחרים, אלוהים יודע למה!!!
כספי סוג הנזק :
אני דורשת זיכוי מיידי עבור חיובים של ארבעה חודשים, כשמתוכם חיוב אחד הוא על סכום גדול יותר מהאחרים! פתרון נדרש :

דינמיקה סלולר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה