פרטי התלונה

תלונות דינמיקה סלולר

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נגבה כסף מיותר על מה שלא רכשתי ו לא מחזירים נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
תאריך 18.12.11 אני ובעלי הגענו לנקודת דינמיקה סוללר אשר נימצאת בתוך נקודת סלקום ואני קניתי עבור בעלי מגן לאייפון שהוא רכש באותו מן מסלקום במקביל הוא עשה ביטוח לאייפון שלו, ואני התבקשתי לקנות לו רק מגן אני נתתי כרטיס האשראי שלי (חשבון פרטי שלי לא משותף וביקשתי מעובד בשם משה (מסרב לתת פרטים מלאים) לגבות מהכרטיס129 ש"ח עבור המגן. לא קיבלתי קבלה על כך כי הייתה להם בעיה כלשהי והוא אמר שישלח לנו קבלה יחד עם הניירת של בעלי לביטוח כי אנחנו גרים באותו כתובת. לאחר שהסתכלתי בפירוט של כרטיס אשראי ראיתי שנגבו ממני 3 סכומים במקום אחד! ניגשנו לתחנה של דינמיקה ידיברנו עם מחליפה של משה הזה שהיא ביכלל סירבה לטפל לאחר מכן היו כמה ימים של שיחות עם שירות לקוחות של דינמיקה למרות שאני לא לקוחה שלהם וגם לא ביקשתי להיות. אחראי ששוב נסענו לתחנה משה אמר שהוא טעה וגבה מהכרטיס שלי גם ביטוח של בעלי ואמר שהוא יברר מה לעשות. בעלי באותו יום ביטל את הביטוח. אבל הסכום של ביטוח שלו זה סכום נוסף אז איך הם יגיעו ל 3 בסכומים??? שוב דיברנו שעות ארוכות שבהם אני ביזבזתי הרבה כסף על שיחות והמתנות והם לא הסיכמו לחזור עלי ואמרו שיטפלו ויבדקו. מה צריך לבדוק אם שלחתי להם תדפיס של האשראי שבו מצויין שנגבו ממני 3 סכומים במקום אחד ועד אמרו שסכום של ביטוח של בעלי יחזירו לי תוך 21 ימי עבודה וסכום שלישי הם לא יודעים מה זה. אני נמצאת בהריון בסיכון גבוה ובגלל שהם טעו ולא רוצים לטפל בי ואני רק נוסעת עליהם ומתקשרת ובוכה ובגלל הטעות שלהם נגמר לי מסגרת אשראי לחודש הזה ואני לא יכולה לקנות יותר אוכל !!!!
וגן עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי מיידי על מה שנגנב ממני ועבור עוגמת נפש! פתרון נדרש :

דינמיקה סלולר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה