פרטי התלונה

תלונות דינמיקה סלולר

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אני משלם ביטוח ולא מקבל שירות נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
נתניה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום שמי בר אני כבר למעלה מ5 שנים לקוח של דינמיקה סלולר שהיא בעצם חברת בת של סלקום
רכשתי מהם למעלה מ 10 מכשירים בשנים האחרונות
ואני משלם ביטוח על 4 מכישרים שבניהם 2 גאלקסי 1סוני אריקסון פליי 1 סמסונג מג'יק
כל הביטוח עולה לי פחות או יותר 200 -300 ש"ח
בחודשיים האחרונים הייתי לי בעיה באחד ממכשירי הגאלקסי שברשותי הגעתי לסניף נתניה על מנת להשתמש בביטוח השארתי את המכשיר שם חזרתי אחרי כמה שעות קיבלתי את המכשיר לאחר עידכון גירסא אחרי כמה ימים המכשיר עושה את אותן בעיות [ נתקע , נכבה ונדלק , לא מנתק את השיחה ] הגעתי לחברה שוב על מנת לתקן ולהסביר באופן ברור את הבעיות
"תיקנו" אותו שוב וככה עוד 3 פעמים חשוב לי להסביר שאני עובד והנסיעות לנתניה עולות כסף .
התקשרתי לדינמיקה הסברתי את הבעיה למנהלת בשם סופי שחזרה אליי שבוע ימים אחרי הטלפון לדנימיקה סופי הסבירה והצטערה ואמרה שהיא תזמין לי מכשיר חדש או מחודש וייקח עד כשבועיים שיגיע המכשיר דיברתי עם סופי ב6.12 לפני חודש וכמה ימים
עד היום אני במלחמות איתם והם מבחינתם אומרים שיש חוסר במכשיר הזה ואין להם מושג מתי יגיע שלי אחרי צעקות ומלחמות הנציגה אומרת לי שבתאריך מסויים יתקשרו אליי מסניף נתניה הוא צריך להגיע ביום שהיא אמרה שוב לא מתקשרים ולא מדברים היום אחרי שיחה ארוכה אין מה לעשות בנידון ואני ממשיך לשלם ביטוח ולשלם על מכשיר הרוס שלא מתפקד בנוסף א ני משלם על חבילת דקות אסמסים ואינטרנט לאנדרואיד שאני לא יכול לנצל במלואה.
אין על ואין עונה אני ממש מעוניין לתבוע את החברה והאתר כאן זה אמצעי אחרון לפני תביעה וניתוק הוראות הקבע על המכשירים והביטוחים .
עוגמת נפש סוג הנזק :
קבלת מכשיר חדש מהסוג שנמצא אצלי או כפיוצי על עוגמת הנפש וההמתנה הארוכה והמאיישת מכשיר חדש מסוג חדש יותר פתרון נדרש :

דינמיקה סלולר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה