פרטי התלונה

תלונות דינמיקה סלולר

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פרסום מטעה- ונציגי מכירה שלא מעוניינים לפעול על פי פרסומי החברה נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏20 ‏ינואר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
קניון השרון נתניה כתובת:
נתניה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
אני פונה אליכם בעקבות עוול שנגרם לי בפניותי לחברת דינמיקה סלולר סניף נתניה.
להלן פרטי המקרה:
ביום שישי האחרון 18.1.2013 צורפה לעיתון ידיעות אחרונות חוברת מבצעים של חברת דינמיקה סלולר. עפ"י הכתוב בחוברת- המבצעים הינם בתוקף החל מה 18.1.
בחוברת היה קופון לקניית אייפון 4 16 ג'יגה בסכום של 1999 ש"ח בלבד. בנוסף לא צויינו הערות לגבי תנאים לרכישת המכשרים במבצע כגון ניוד קו לסלקום (החברה אותה משווקת דינמיקה סלולר)
במוצאי שבת- 19.1 פניתי עם אשתי לסניף נתניה בקניון השרון, לאחר המתנה ממושכת לנציגת המכירות רגינה, טענה כי המבצע הוא רק מיום א' ה 20.1 - לטענתה מחלקת המחשוב של דינמיקה עדיין לא פתחה לה את ההרשאה במערכת למכור במחיר מבצע, והציעה לנו לרכוש כעת את המכשיר שלטענתה קיים כרגע במלאי בסכום של 2500 ש"ח, סירבתי בתוקף, כיוון שיש לי קופון המאפשר לי קנייה ב 500 ש"ח פחות. כיוון שלא היה מקובל עליי הטיעון שלה, הציעה הנציגה לרשום את פרטיי והבטיחה לשמור לי את המכשיר שקיים אצלה כרגע במלאי למחר, קבענו שאגיע למחרת בשעה 14:00 ואוכל לרכוש את המכשיר במחיר המבצע. לאחר שרשמה את מספר הטלפון שלי, וידאתי שוב עם רגינה כי בטוח מחר יהיה את המכשיר ולא אבוא לחינם.

היום, ה 20.1 יום א', הגעתי כמסוכם לקראת השעה 14:00 לחנות דינמיקה סלולר, ופגשתי שוב את רגינה הנציגה מאתמול. כאשר אמרתי כי אני מעוניין לרכוש את מכשיר האייפון 4, שאלה רגינה אם אני מנייד מספר לסלקום, כששאלתי מדוע זה רלוונטי ואמרתי שאיני מעוניין לנייד טענה כי בלתי אפשרי לרכוש את המכשיר במחיר המבצע במידה ולא אנייד קו. עמדתי על כך בתוקף שבפרסום לא מופיעה שום התנייה כזאת, אמרה רגינה שבכל מקרה כבר אין בכלל מכשירים במלאי. הזכרתי לה שאתמול הייתי אצלה והיא הבטיחה לשמור מכשיר. ניכר היה עליה שהיא החלה להתבלבל בתוך השקרים של עצמה ואז אמרה כי נכון, והיא מייד בודקת בקופסא שלה איפה המכשיר. לאחר מספר דקות טענה כי התבלבלה ואין לה בכלל מכשירים מהסוג הזה וגם אתמול לא היה בכלל.

שאלתי מדוע בכלל היה רלוונטי מהתחלה לשאול אותי לגבי ניוד, תשובת הנציגה הייתה כי יש לה מלאי אם אני מנייד, ואז כאשר אמרתי שאולי אנייד אמרה כי פתאום יש לה מלאי כמובן לצורכי ניוד. הנציגה הלכה לאחורי החתנמות, ולאחר מספר דקות שבה והחלה בחקירה- כמה אני משלם באורנג'? למה אנו לא שואלים על מחיר החבילה בסלקום אצלה אם אני באמת רוצה לנייד? וכו..

מהתחושה שהתקבלה, התחלנו להקליט את השיחה בשלב מסויים, הבנו בכל אופן כי דינמיקה סלולר או ספציפית רגינה לא מעוניינים למכור לנו רק את המכשיר כפי שפורסם ללא ניוד. כשהבינה הנציגה כי אנו לא מתכוונים לנייד את הקו הציעה שוב לקחת את מספר הטלפון שלי ולחזור במידה ויגיע המכשיר רק על מנת שנעזוב את החנות וזאת בחוסר עיניין מוחלט ובהפגנתיות שכניראה שלעולם לא נזכה לטלפון.
מנהל החנות שנכח כל העת בעמדה, לא סתר את טענות הנציגה, לא נקף שום אצבע לטפל במצב בצורה שונה, להיפך, אמר שאנחנו "סתם" נעולים על מכשיר מסויים ויש לו עוד הרבה מכשירים אחרים (יקרים יותר) למכור לנו. וכמובן לנייד את המספר.
מנהל החנות אף טען כי הם לא חייבים שום דבר ואם יש לנו טענות שנפנה לשירות הלקוחות של סלקום. וכאשר אמרתי לו שאנו לא לקוחות טען כי זה לא משנה.

בתחושה של זלזול, עלבון ופגיעה בכבודנו הבסיסי כצרכנים עזבנו את החנות (כמובן הובטח כי ביום מן הימים כשיגיע מכשיר, אם יגיע, יצלצלו אלינו). אף אחד מהעובדים לא היה מוטרד מכך שהגענו שוב לחינם לאחר הבטחה של הנציגה שלהם וסירובה לעמוד בפרסום שלהם.

אינני יודע אם מדובר במדיניות החברה או הסניף הספציפי הזה אך הדבר פשוט לא ייאמן.

אודה על טיפולכם בפנייה, והעברת המסר לחברת דינמיקה סלולר.
במידת הצורך קיימת ברשותי הקלטת חלק ניכר מהשיחה האחרונה בסניף.
כספי, עוגמת נפש סוג הנזק :

דינמיקה סלולר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה