שירות תקול בדינמיקה סלולאר בביל"ו. |
נושא התלונה: |
אזור השפלה |
אזור: |
צומת ביל"ו |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
התקשרתי הרגע לדינמיקה סלולאר והם ביטלו לי את הביטוח שלהם.
ברגע ששלחתי את הטלפון בפעם הרביעית לתיקון הוא חזר אליי תקול עוד יותר גרוע, בני שהיה בכעס עליהם התחיל להתפרץ בבכי ובצעקות, הם החזירו לי את הטלפון עם צג נורמאלי אבל כל הטלפון שבור, כאשר התקשרתי עכשיו הם אומרים לי שהשירות בוטל ותפנו למעבדה פרטית, לצייםן כי בזמן שמסרתי את הטלפון עם מסך שבור אבל הוא עבד ציפיתי שהוא יחזור אליי תקין אבל הוא חזר עם מסך תקין והטלפון אחרי שיחה קצרה פשוט נכבה. לפני מסירתו לתיקון מסרו לי שהטיפול יהיה חינם אחרי אישור של הנהלת הסניף וכאשר לקחתי את הטלפון הם נתנו לי חשבון של 500 ש"ח בסה"כ. סרבתי לשלם, הם החזירו לי את הטלפון שבור עוד יותר וביטלו לי את הביטוח, אין לי בעיה שיבטלו את המשך השירות בביטוח שלהם אבל שיסיימו את הטיפול בטלפון שהתחילו כאשר היה לי ביטוח אולם לא סיימו את הטיפול על מה ששילמתי.
הנציגים שיקרו לי בפנים בתיקונים הקודמים ופשוט חיפפו אותי,
אני מבקשת טיפול הולם בטיפול.
|
בזבוז זמן. |
סוג הנזק : |
תיקון הטלפון הסלולארי. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|