פרטי התלונה

תלונות דינמיקה סלולר

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סירוב להחזרת דמי ביטוח שנגבו זמן ממושך באופן פיקטיבי על מכשיר שאינו קיים במערכת מאז מעמד שדרוג ב-2010 נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני מס' שבועות שמתי לב שחברת סלולר דינמיקה מבית סלקום מחייבת אותי בדמי ביטוח חודשיים (אחזקה ותיקונים) על מכשיר שנמסר לחב' סלקום במעמד שדרוג למכשיר חדש (למעשה יצא מהמערכת ולא קיים יותר) עוד בתחילת נובמבר 2010. זאת, למרות שטרחתי לפנות אליהם עוד אז כדי לבטל את הביטוח במס' דרכים - טלפונית והגעה פיזית לסניף בדיזינגוף סנטר.
פניתי אל החברה טלפונית וכשכבר נעניתי לאחר המתנות ארוכות מנשוא, נוצרה סחבת שהתבטאה בדחיות של "יחזרו אליך לאחר כך וכך מס' ימי עסקים" כשלמעשה הם כלל לא טרחו לחזור אלי ברוב המקרים ואילצו אותי לחזור אליהם ביוזמתי בכל הפעמים למעט פעם אחת.
כך זה התנהל: בתחילה נמסר לי כי יפנו חזרה אלי לאחר 7 ימי עסקים. זה לא קרה! חזרתי אליהם לאחר אותו מועד והלנתי על כך שלא חוזרים אלי ושוב נאמר לי להמתין עוד מס' ימי עסקים. שוב לא חזרו אלי בזמן הנתון. שלחתי אליהם אימייל בנושא ושוב כלל לא טרחו לענות לי במייל חוזר עד רגע זה. ניגשתי לדוכן שלהם בעפולה ונאמר לי שזה לא מעניינם ועלי לפנות לסניף מסודר שלהם בנושא. פניתי לסניף בקניון גבעתיים וגם שם נאמר לי שזה לא מעניינם והפנו אותי חזרה שוב למוקד הטלפוני. רק לאחר שעמדתי על כך שהנציג בסניף ייצור קשר עם שירות הלוקוחות בעצמו והוא אכן עשה כן, נאמר לי כי יחזרו אלי בזמן הקרוב. רק לקראת אותו סוף יום עסקים חזרה אלי נציגה וציינה בפני כי מכיוון שהם אינם מוצאים ברשומות שביטלתי את הביטוח אין הם רואים לנכון להחזיר לי את כספי. כשאמרתי לה שוב ושוב כי מעבר לכך שאין אני אחראי על אי-הסדרים שלהם שהם מוכיחים אותם שוב ושוב בכך שהם לא טורחים לחזור אלי בזמן נתון שהם התחייבו לו, הם גבו במשך תקופה ארוכה מאד, מאז נובמבר 2010, תשלום פקטיבי על ביטוח של "כלום" מאחר והמכשיר כלל לא קיים מאז, בחרה הנציגה להתעלם מכך בבוטות, כשאני משתדל שוב ושוב להפנות את תשומת ליבה לעובדה זו, והתעקשה כי זה שלא מצויין ברשומות שלהם שהביטוח מבוטל, זה באחריותי ולכן הם לא חייבים להחזיר לי את כספי. ציינתי שהעניין מקומם ואבסורדי כי מכיוון שברור ומוכח (דרך חוזה השדרוג) כי המכשיר כלל לא קיים מאז ולמעשה הם גבו כספים על ביטוח של "כלום", מובן לכל אדם שיש כאן תקלה ברורה ומן ההיגיון וההגינות שדינמיקה תחזיר לי לאלתר את מלוא הסכום שגבתה ממני בטעות תקופה כה ארוכה. אלא שכאמור, במקום להסכים לכך או לפחות להגיב לכך, בחרה הנציגה להתעלם מכך, ובמקום זאת ציינה נתון מקומם במיוחד: דינמיקה לא יכולה להחזיר כספים כאלו כי יש לה הוצאות והיא חייבת לדאוג למימון חלקי החילוף של המכשירים!!! לאחר שכבר זעקתי "חמס" ודרשתי את כספי לאלתר, ייעצתי לנציגה לברר את העניין מול גורמים בכירים יותר ומול גורמים משפטיים שתומכים בחברה. היא חזרה אלי לבסוף ביום א' שעבר והציעה פיצוי פשרה של מחצית מהסכום. מכיוון שלדעתי (ולדעת כל מי שרק התייעצתי איתו, כולל עו"ד ומביני עניין) אין כאן מקום לאי-הבנה כי החברה אמורה להבין שמכיוון שגבתה כספים באופן פקטיבי על דבר שאינו קיים למעשה, יהיה זה רק הוגן והגיוני להחזיר לי את כספי, סירבתי לכל פיצוי שיהיה פחות מהסכום המלא שגבו ממני בטעות.
עוד דבר שנראה לי מוזר וחשוד: כשאמרתי לנציגה כי תמוה בעיני כי כחברה שמציגה את עצמה כחלק מבית סלקום, אין יודעים בסלולר-דינמיקה כי המכשיר כבר אינו קיים ואין הם מקבלים מסלקום שום מידע לגבי כך שבוצע שדרוג וכי המכשיר לא קיים, קרה דבר מעניין: מצד אחד, ציינה הנציגה מולי כי אין קשר ביניהם לבין חב' סלקום ואין הם מקבלים נתונים מסלקום ולכן כלל אין באפשרותם לדעת כי בוצע שדרוג שמוכיח כי המכשיר כבר אינו קיים למעשה. מצד שני (וכמעט באותה נשימה) תקתקה הנציגה במחשב שמולה כדי לחפש את הנתונים, שלפה את חוזה השדרוג שלי וציינה מולי מתי בוצע השדרוג. כלומר - דינמיקה מסוגלת לדעת כי מכשיר כבר אינו קיים לאחר שדרוג, אך אינה טורחת לבדוק זאת, וממשיכה לגבות כספים פקטיביים אם לא מופיע ברשומות שלהם כי בוטל הביטוח, בזמן שיש בידם את הנתונים שמוכיחים כי המכשיר שהיה מבוטח ואיננו עוד נמסר חזרה לסלקום במעמד השדרוג בנובמבר 2010. נכון שמאד נוח לא לקחת אחריות ולהמשיך לגבות כספים פיקטיביים? והמזעזע בעיני הוא שכשכבר מצביעים מול גורמי החברה על הטעות, הם מסרבים בשיא החוצפה להחזיר את מלוא הכספים שגבו באופן פיקטיבי. אם זה אינו עושק, אז מה כן?!!
השקעת זמן וטירחה מוגזמים לחלוטין שהחברה גרמה דרך התעלמות וסחבת שנקטה בהם + עוגמת נפש שמלווה בכך סוג הנזק :
החזר כספי מלא + פיצוי על הטירחה המוגזמת ועל עוגמת נפש פתרון נדרש :

דינמיקה סלולר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה