פרטי התלונה

תלונות דינמיקה סלולר

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות שמלווה בצעקות, חוסר התייחסות, העלבה נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏03 ‏מרץ ‏2013 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
קניון הנגב באר שבע. סניף חברה:
תיאור הבעיה:
נוצרה לי בעיה במכשיר נייד ברמקול . ופניתי לדינמיקה במחלקה הטכנית כי אני משלמת להם את הביטוח תיקונים של הנייד שלי, נציג בשם שלמה קיבל את פניי בדק את המכשיר ומחק את כול מספרי הטלפון הקיימים בנייד ואמר שהכרטיס שלי לקוי, וזה לאחר שהסברתי שכול ההגדרות פעילות ואני יכולה לחייג ולקבל שיחות הוא התפרץ עליי הרים את כולו לאחר ששאלתי למה הוא מחק לי את הרשימה וכול זאת אני שואלת בנועם ואז התפרצו עליי שתי נציגות האחת בשםשושנה והשנייה בשם שמרית ואמרו שהן לא רוצות לתת לי שום שירות והן לא מתכוונות לתת לי שום יחס הפנו אותי לטכנאי באתי בסבר פנים יפות לטכנאי הוא לא הקשיב לי בכלל הפנה לי את גבו נכנס למעבדה וסגר בפניי את הדלת. הם הביאו אותי לידי דמעות, העליבו אותי, נתנו לי להרגיש אדם נחות מאוד פגעו בי, ואף צחקו לי בפנים נתנו לי תחושה שאני שקרנית וממציאה בנוסף לכך 90% ממספרי הטלפון שהיו אצלי בנייד הם אנשי קשר שלי בעבודה שאני חייבת אותם אבקש לטפל בנושא זה ולא הגיש תביעה נגד גוף זה יש לי עדים והוכחות לגביי דיבור זה הייתה לקוחה לפניי שבקשה שירות מהנציגה בשם שושנה וצעקה לה "כבר נמאס לי כול הזמן את באה ומבקשת שיתקנו לך את המכשיר"
עלבון סוג הנזק :

דינמיקה סלולר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה