פרטי התלונה

תלונות דינמיקה סלולר

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטוח מכשיר נייד נושא התלונה:
טפר משה שם/כינוי:
‏יום שני ‏06 ‏יוני ‏2011 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
רח. הרכבת 8 סגולה פ"ת כתובת:
תיאור הבעיה:
בתחילת חודש יוני 2011 הבחנתי בדו"ח של כרטיס הויזה ,על חיוב בס"ך
178.20ש"ח, חיוב שמופיע גם בחודשים רבים לפני ששמתי לב . היות וחשבתי שמדובר ברכישה של מוצר ספורט או אחר (אני בתקופה של בניית בית וההוצאות רבות ),לא בדקתי ממש על מה החיוב. כאשר בדקתי עם סניף הבנק על מה החיוב התברר לי שהתשלום הוא לחברת "דינמיקה".
פניתי לחברה במהלך חודש פברואר 2013 ושאלתי עבור מה התשלום
ונדהמתי לשמוע שעשיתי ביטוח למכשיר נייד של חברת סלקום (מספר
הנייד 0522665768) בחודש יוני 2006 למשך 81 חודשים ! על ס"ך 178.20. ש"ח לחודש.
ברצוני לציין שבתאריך 20/6/2011 המנוי בחברת סלקום בוטל, אך למרות זאת חברת דינמיק סלולר המשיכה לחייב את חשבון הבנק. מבירור שעשיתי עם חברת סלקום הוברר לי שהחברה לא מחויבת להודיה על ביטול המנוי
לכן חברת דינמיקה סלולר המשיכה בחיוב עד שאני הודעתי על ביטול המנוי
ודרשתי להפסיק את החיוב.
היות ולא זכור לי על כך שבשנת 2006 עשתי ביטוח בחברת דינמיקה פניתי
לשרות הלקוחות של החברה -מספר פניה 2331405- ודרשתי לקבל את ההסכם עליו אני או מי בני ביתי חתומים עליו.תשובתם (יפה מנהלת קשרי לקוחות בחברה ) ענתה לי שהיות ועברו 7 שנים מהסכם הם לא שומרים את
ההסכם שעשו איתי.תשובתה לא היתה מקובלת עלי וביקשתי שאת תשובתה
תשלח לי בכתב לפקס או בדואר לכתובתי, אך היא סרבה וענתה שמספר
הפניה מספיק. לאור תשובתה פניתי בכתב לחברה הן בפקס והן בדואר רשום
אך עד עצם היום הזה לא קיבלתי שום מענה.התנהלות החבוה היא שערוריתית,הנזק שנגם לי הוא מעל 12000 ש"ח.גם העובדה שחברת סלקום אינה טורחת להודיע ביטול המנוי מצביע על חוסר ניקיון כפיים מצידה ומעורר חשד ל"קומבינה".שקלתי לפנות לביה"מ אך כאשר נודע לי על האתר שלכם
מיד פניתי אלכם בתקווה שתוכלו לעזור לי.הנני משוכנע שינם עוד מיקרים
רבים כמו שלי ואם כן ותלונתי מוצדקת האם יש מקום לתביע יצוגית.
בכל מקרה אני מקווה שאקבל ממכם מענה לתלונתי.

עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי מחודש יוני 2011, וכן הצגת החוזה עליו אני חתום פתרון נדרש :

דינמיקה סלולר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה