פרטי התלונה

תלונות דינמיקה סלולר

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול עסקה למול חברת "דינמיקה" נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏10 ‏אפריל ‏2013 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
רחוב גולדה מאיר 7, חולון כתובת:
קניון חולון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
1. ביום ד' ה-10/04/2013 ביצעתי עסקה עם חברת דינמיקה לרכישת שירות מסלול ביטוח על מכשיר הפלאפון שלי. התחייבתי לשלם עבור השירות סכום של 25 ₪ לחודש באמצעות כרטיס אשראי,כאשר מסלול ההתחייבות הינו למשך 12 חודשים.
2. יש לציין כי הסניף של דינמיקה בקניון חולון, בו ביצעתי את העסקה, הינו דוכן של סלקום ופניתי לשם מלכתחילה מכיוון שרציתי להעביר את מסלול ההתקשרות של הפלאפון שלי לחברת סלקום. לאחר ביצוע העסקה בסלקום, נציגת השירות הציעה לי גם ביטוח למכשיר כאשר תחילה חשבתי שמדובר בביטוח מטעם חברת סלקום. רק לאחר חתימה וביצוע הסכם הביטוח נאמר לי כי מדובר בביטוח של חברת דינמיקה, לא חשבתי שיש עם זה בעיה למרות שחשבתי שזאת חוצפה שלא הועילו בטובם להגיד לי שהביטוח שאני עושה הוא בדינמיקה ולא בסלקום אלא רק לאחר חתימת ההסכם.
לאחר מספר ימים עשיתי בדיקה והבנתי כי לא משתלם לי להחזיק את הביטוח על מכשירי.
3. לכן, בהתאם לתקנות הגנת הצרכן ובהתאם לחוזה שלי מול חברת דינמיקה בו צוין במפורש שניתן לבטל את השירות עד 14 יום ממועד ביצוע העסקה וכי במקרה של ביטול עסקה יחויב הלקוח בדמי ביטול בשיעור 5% מסכום העסקה, אך לא למעלה מ- 100 ש"ח ועל פי חוק, פניתי תחילה לסניף בו ביצעתי את העסקה בקניון חולון אך אמרו לי שביטול עסקה ניתן לבצע רק מול שירות לקוחות אז פניתי למוקד הטלפוני של שירות הלקוחות של דינמיקה באותו היום בתאריך ה- 22/04/2013 והודעתי להם כי ברצוני לבטל את העסקה. נתקלתי בסירוב מצדם, ללא סיבה, זאת למרות שביקשתי לבטל את החוזה תוך המועד הנקוב בתקנות. נאמר לי כי ניתן להפסיק את השירות ולא לבטלו, וזאת כרוך בעלות של 150 ₪ (לפי החוזה אם יבוטל השירות טרם חלוף 12 חודשים מכל סיבה שהיא אחויב בדמי יציאה בסך של 150 ₪) . זאת למרות שעדיין לא קיבלתי את השירות מכיוון ואפילו לא עברו 30 יום מביצוע העסקה (בחוזה נכתב כי איני זכאית לשירות הביטוח טרם עברו 30 יום ממועד העסקה), הבהרתי להם כי אני רוצה לבטל את העסקה לפי זכאותי בהתאם לתקנות הגנת הצרכן ולפי החוזה, אך עדיין נאמר לי שכנראה אחויב ב150 ₪ וכי יחזרו אלי בעוד 3 ימי עסקים.
באותו היום לאחר השיחה הטלפונית שלחתי לחברה אימייל וגם פקס מפורטים עם בקשתי לבטל את העסקה ושם ציינתי את הזכות שלי על פי החוק וכי הם מחויבים לחייב אותי רק בדמי ביטול בשיעור 5% מסכום העסקה, אך לא למעלה מ- 100 ₪. על האימייל גם כן נכתב לי כי יחזרו אלי לאחר 3 ימי עסקים .
כמובן שהחברה לא חזרה אלי ולאחר ארבעה ימים, ביום שישי ה- 26/4/13 טלפנתי שוב למוקד שירות הלקוחות, נאמר לי שהפנייה התקבלה, אך היום מחלקת הביטול לא עובדת ולכן יחזרו אלי ביום ראשון ה-28/04/12.
ביום ראשון ה-28/04/12 כמובן שהחברה לא חזרה אלי, התקשרתי בעצמי למוקד הלקוחות ולאחר זמן רב סוף סוף קיבלתי מענה מנציגת שירות בשם רותם אשר טענה שהאחראית שמטפלת בתיק שלי שמה רותי והיא כרגע לא נמצאת והיא תחזור אלי מחר בבוקר.
ביום שני ה-29/04/12 רותי התקשרה אלי וביקשה לבדוק מדוע ברצוני לבטל את העסקה, הסברתי לה שמבחינה כספית היא לא משתלמת לי. היא אמרה שאין בעיה לבצע את הביטול אך ככל הנראה לפי החוזה נכתב כי "הפסקת השירות כרוכה בתשלום בהתאם לנהלים ולהסכם הלקוח. במקרה בו הזמנת השירותים בוצעה במסגרת עיסקה שניתן לבטלה על פי תקנות הגנת הצרכן (ביטול עיסקה), תשע"א-2010 (להלן "התקנות") ו/או כ"עסקת מכר מרחוק" ו/או כ"עסקת רוכלות" על ידי "הצרכן" כהגדרתם על פי חוק הגנת הצרכן, תשמ"א-1981, זכאי הצרכן לבטל הזמנת שירותים-תוך 14 יום מהיום בו בוצעה ההתקשרות"
על פי ההסבר של רותי אני ביצעתי את העסקה "פרונטלית" בסניף קניון חולון, וככל הנראה ביטול עסקה תוך 14 יום אפשרי רק אם העסקה נעשתה מרחוק. הסברתי לה שלפי מה שידוע לי על חוק הגנת הצרכן זה לא נכון, וגם עסקה שלא נעשתה מרחוק ניתנת לביטול תוך 14 יום. רותי אמרה שתבדוק את העניין ותחזור אלי עד מחר.
נכנסתי לאתר משרד התעשייה, המסחר והתעסוקה, על מנת לבדוק את תקנות הגנת הצרכן ולא מצוין שם שניתן לבטל עסקה רק אם נעשתה מרחוק (להלן הקישור לאתר: http://www.moital.gov.il/NR/exeres/FA1AD844-1B22-449E-B6C5-047877539E49.htm)
4. מבקשת עזרתכם בטיפול ביטול העסקה למול החברה. ניסיתי כל אמצעי בו ניתן להשתמש לפי מה שנכתב בחוזה- פנייה בעל פה שנעשתה מספר פעמים, שליחת אימייל ושליחת פקס.
מדובר בנזק כספי, אך מדובר גם בעוגמת נפש מכיוון שלא מוכנים לתת לי את זכויותיי על פי חוק הגנת הצרכן. בנוסף, שירות הלקוחות שלהם אינו יעיל- לוקח להם המון זמן עד שיש מענה טלפוני ולפעמים לאחר שחיכיתי 20 דק' השיחה גם התנתקה, והמענה הטלפוני כלל לא מספק, רק לאחר שיצרה איתי קשר הנציגה שמטפלת בתיק שלי קיבלתי קצת יותר תשובות.
אשמח אם תוכלו לעזור לי לבטל העסקה.
המון תודה,
דנה
כספי סוג הנזק :
ביטול העסקה וחיוב רק על דמי הביטול לפי חוק הגנת הצרכן וגם לפי החוזה מול החברה פתרון נדרש :

דינמיקה סלולר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה