פרטי התלונה

תלונות דינמיקה סלולר

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זלזול בצרכן נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
שלום
כתבתי תלונה בשבוע שעבר אבל היות ועדיין החברה ממשיכה לטרטר אותי אני כותב את התלונה שוב

אני הגעתי לסניף דינמיקה עושם הוצע לי לעשות ביטוח למכשיר הנייד שיש ברשותי
דבר ראשון לא אמרו לי שאני ותם חןזה לשנה
שנית שכנעו אותי לעזוב את הביטוח שיש לי בחברת סלקום כי הם נותנים שרות תוך 45 דקות
בפעם הראשונה שהבאתי להם את המכשיר לקח לטכנאי כמעט שעתיים להבין שהוא לא יכול לפתור את הבעיה אז הוא החליט לשלוח את המכשיר למעבדה המכשיר חזר אלי רק כאחרי 4 ימים אבל לצערי הם לא תיקנו את הבעיה ולא פעלו כפי שהתכנאי אמר להם שהוא צריך לעשות
לאחר מכן שלחתי את המכשיר שוב ונכון להיום לאחר כ 11 ימי עסקים עדיין לא קיבלתי את המכשיר שלי בחזרה אני איתם בטלפון וכל פעם יש להם סיפור אחר זה במעבדה זה לוקח שבוע זה לוקח עשרה ימים וכו אבל אף אחד נכון לרגע זה לא יודע מתי המכשיר יהיה מוכן והיכן הוא
באחד השיחות נציגת השרות אמרה לי ניתן לך פיצוי של חודש מתנה בביטוח אמרתי לה זה לא מפצה אבל אני יקח למחורת נציגת שרות התקשרה לאמר שיש להם בעיה במחשב ולכן הם יכולים לתת זיכוי של 100 שקל בדוכן שאלתי אותה מה עם המכשיר היא אמרה שתחזור אלי אני עדיין מחכה שתחזור אלי עם תשובה מספר הטלפון הוא
0523806010

דינמיקה סלולר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה