פרטי התלונה

תלונות דינמיקה סלולר

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
כשל מערכתי בחברת דינמיקה סלולר נושא התלונה:
‏יום שישי ‏21 ‏יוני ‏2013 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
קניון השרון נתניה כתובת:
סניף נתניה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ב-21 ליוני הגעתי עם בני, חייל קרבי שיוצא אחת לשבועיים הביתה עם מכשיר גלקסי 2 לתיקון. נאמר לנו שהבעיה היא קורוזיה ועלינו לשלם עבור מכשיר מוחדש. בני שילם במקום 700 שקלים. אחרי שבוע קיבל הודעה להגיע לקחת מכשיר מחודש. הוא הפך עולמות כדי שיוכל לצאת במיוחד ביום ד' מהבסיס בחברון כדי שיהיה לו מכשיר טוב כשהוא סוגר שבת. בסופו של דבר המכשיר שנמסר לו בחזרה היה המכשיר שלו עצמו. המכשיר עבד למשך שעתיים ושבק חיים. כמובן שאין צורך לציין את החשיבות של הטלפון הסלולרי עבור חייל קרבי – הדרך היחידה שבה יכול ליצור קשר עם משפחתו וחבריו .
שוחחתי עם מוקד טלפוני של דינימקה סלולר והוסבר לי שהמכשיר כלל אינו מוחדש. זהו המכשיר הישן של בני בו הוחלף חלק במערכת . אז מעבר לכך שהובטח לי מכשיר חדש ואף שילמתי עליו ולא קיבלתי-איך ייתכן שמכשיר שנלקח לשבועיים לצורך בדיקות מעבדה חיצונית ועבר בדיקת טכנאי בסניף נמסר ללקוח ושבק חיים לאחר שעתיים.
בשיחות חוזרות נציגה בשם נדה הבטיחה לי במס שיחה כי היא עושה הזמנה על שמי לטלפון מחודש כולל פלסטיקה ומסך ("בחתיכה אחת") וסוללה- ונתנה לי את מס הזמנה. שוב הגענו למעבדה בנתניה למסור את המכשיר המקולקל וכך היה:
- הטכנאי לא יודע כלל על מה אני מדברת
- לדבריו הפקידות בשירות לקוחות לא מבינות מה זה מכשיר מחודש
- במחשבי הסניף לא מתועדת ההזמנה גם כשיש בידיי את מספר ההזמנה המדויק
- כשביקשתי לדעת מתי יגיע המכשיר – הוא ענה לי תשובה מוזרה "לא יודע- אין זמן קבוע"
- לא קיים מספר טלפון של אחראי שירות לקוחות בסניף על מנת להתעדכן בסטטוס ההזמנה

בינתיים שוב אנחנו מקבלים מכשיר חלופי ופשוט כאשר כבר שילמנו 700 שח מחשבונו של בני– משכורת מלאה של חייל קרבי!
חשוב לי לציין כי אני לקוחה ותיקה בחברת דינמיקה סלולר וחברת סלקום. במשך כל שנותיי כלקוחה שלמתי סכומים גבוהים על ביטוחים בדיוק בשביל מקרים כאלה. התחושה שלי היא שברגע שלקוח נאלץ להפעיל את השירות שלכם ולקבל תמורה לכספו –אין מענה מנציגי שירות, אין ניסיון אמיתי לעזרה, אין שום אפשרות לפנות למנהל בכיר במידה ואין מענה, ואפילו השירות הטכני עצמו לוקה בחסר. אז על מה בדיוק אני משלמת?
בסופו של דבר - זה כבר למעלה מחודש שבני ללא מכשיר הסלולרי התקין שלו וללא תקשורת רציפה וישירה משפחתו
אני מאמינה כי ניתן לראות שישנה התנהלות לא תקינה, רשלנית ואולי אף רמאית? וממש לא ראויה לחברה שמכבדת את עצמה.
------
לאחר פניה במייל ב"תפוצת נאטו" (בתוך החברות) לדינמיקה סלולר ו"לאבא ולאמא" - חברת סלקום נאמר לי בשיחת הטלפון הראשונה שקבלתי כי המכשיר יגיע ביום ראשון, כמובן שתאריך זה עבר ויצרתי שוב קשר בשירות הלקוחות בו שוב "הבינו אותי ואת כעסי" והוצע לי מכשיר חדש מסוג GALAXY 3 MINI, מכשיר מגוכח שאף שוויו נמוך משווי מכשירי הישן.
כרגע פניתי במייל חוזר לאותה תפוצה בתוספת גופים צרכניים.

אתר תלונה - תקוותי האחרונה בנושא,
מקווה לעזרתכם ועצותיכם,
עלבון, כספי, סוג הנזק :
קבלת מכשיר חדש עליו כבר שילמתי פלוס פיצוי על טרטור ועגמת נפש פתרון נדרש :

דינמיקה סלולר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה