פרטי התלונה

תלונות דינמיקה סלולר

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מתן שירות וזלזול מוחלט בלקוח. נושא התלונה:
קורילוביץ יאנסה שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
קניתי מכשיר מדוכן של דינמיקה סלולאר בדוכן בקניון סיטי אשדוד.
לא אמרו לי שהמכשיר מחודש.. אלא חדש ובנוסף לכל כשרציתי לפתוח את המכשיר לכל שאר החברות אמרו לי שאי אפשר.. 2 הנציגים שהתייחסו בזלזול הם אביעד ואורון שהכריחו אותי לקנות מכשיר נוסף ואמרו לי שרק אם אפתח אצלם קו אוכל להשתמש במכשיר..
בסכ"כ ברצוני לפתוח את המכשיר לרשתות זרות.
אבקש לטפל במיקרה בהקדם..
במידה ולא יטופל השלב הבא הוא בית משפט לתביעות קטנות..
עוגמת נפש סוג הנזק :
לפתוח את המכשיר לרשתות זרות ולפצות על כל עוגמת הנפש וההפסד הכספי.. פתרון נדרש :

דינמיקה סלולר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה