פרטי התלונה

תלונות דינמיקה סלולר

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טלפון תקול ושירות מחפיר! נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
קניון לב חדרה כתובת:
קניון לב חברה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אנסה לנסח בקצרה תהליך מביש של כמה חודשים.

לאחר תקלה חוזרת בבלו טות' ובאינטרנט האלחוטי באייפון 4S שקניתי בחנות לפני פחות משנה . ביקשתי מהחברה להחליף לי את המכשיר במכשיר חדש נוכח כך שהפלאפון בן פחות משנה והתקלה כנראה תמשיך לחזור על עצמה.

החברה שבתחילה לא הייתה מוכנה לעשות זאת שלחה אותי עד למעבדה שלה בנתניה שם, כראוי למעבדה, לא נתנו לי מכשיר חדש כי אם היו מוכנים לתקן. לאחר שבמעבדה הבינו שהסניף של דינמיקה בחדרה מנסה לייאש ולתזז אותי סתם דיבר בעל המעבדה עם אחת המנהלות של דינמיקה וסידר איתה שאקבל מכשיר חדש והיא אמרה לי להגיע יום לאחר מכן לסניף.

הגעתי יום לאחר מכן לסניף ומנהל הסניף שאליו פניתי כאיש הקשר שלי מסר בידי אייפון פתוח בטענה שהוא "חדש". אמרתי שאין לי בעיה לקחת את המכשיר אך אבקש התחייבות בכתב שמכשיר זה אכן מכשיר חדש... נתקלתי בסירוב בתוקף וביחס מזלזל. מעבר לכך שלאורך כל הדרך העבירו אותי הנציגים בשטח לנציגים הטלפונים וחוזר חלילה- עד שהגעתי למצב שאני יושבת מול נציג ומדברת עם נציג טלפוני בטלפון ושניהם לא מתייחסים אלי.
לאחר המקרה שוב התקשרתי לשירות הלקוחות ואחרי מספר שיחות אסרטיביות מצידי נאמר לי לבוא לקחת את המכשיר עם אישור חתום של דינמיקה שהמכשיר אכן חדש. הדגשתי בפני נציגת השירות שאיני מתכוונת להגיע לשם אם זה לא באמת עם אישור חתום. כאשר הגעתי לסניף.. אותו הדבר.

אומר ואגיד שלאורך כל הדרך הנציגים בסניף חדרה התייחסו אלי בצורה מבישה ומזלזלת (ואני לא מהאנשים שנכנסים בצעקות לסניף), הנציגים יושבים מול הלקוחות ומשחקים בטלפונים הניידים, מדברים עליהם מול הפנים וצוחקים בפניהם. מנהל הסניף התנהג כלפי וכלפי בן זוגי באלימות מילולית וזלזול עד שלבסוף בפעם האחרונה בה היינו נוכחים נכנס למעבדה מאחור ופשוט חיכינו לו כארבעים דקות. כמובן שלא הייתה בכוונתו לחזור ואנחנו נשארנו תלויים באויר.

לאחר מכן התקשרתי בפעם האחרונה לשירות הלקוחות והסברתי, שרגלי לא תדרוך יותר באף סניף של דינמיקה, שאני דורשת לקבל מכשיר חדש (מהקופסא!) שיגיע עד אלי הבייתה ואם לא אגיש תביעה משפטית נגד החברה ונגד מנהל הסניף עבור עוגמת הנפש. ציינתי גם בפני הנציג הטלפוני שאני מפחדת להגיע בכלל לסניף נוכח התנהגותו של המנהל- דבר שעדיין נכון.
הכל סוג הנזק :
החזרת כספי בחזרה והתנצלות מדינמיקה סנטר. פתרון נדרש :

דינמיקה סלולר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה