פרטי התלונה

תלונות בזקנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות תת רמה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום,

אני בתהליך מעבר לחברת YES בכבלים, היות והתשתית דרך חברת בזק + בזק בילאומי, נדרש חיבור רשוני של בזק.

לקחתי חופש למס' שעות מהעבודה, שירדו מהשכר שלי, קבעתי מועד להתקנה ע"י טכנאי בזק, אך הטכנאי שכח להשאיר לי את המודם, ובלעדיו בזק בינלאומי לא יכולים לחבר אותי.

התקשרה אלי הגברת אתי מבזק, ברשותי מס' הנייד שלה, שאם היא אשת שיווק לי יש עיניים בצבע כחול. לא רק שאכלה לי בטלפון, היא גם חושבת שאני עובדת אצלה:
1. התקשרתי לומר לה שקיבלתי מייל ובו מצויין שההתקנה של הטכנאי היא 100 ש"ח, אמרתי סליחה אף אחד לא אמר לי שזה עולה לי. אז הגברת אתי עונה: אה.. שכחתי להגיד לך, טוב אז זה עולה 100 ש"ח. אמרתי שלי זה לא נמסר ואני מסרבת לשלם 100 ש"ח, ענתה שזה הסכום ויש לשלמו.
2. בנוגע לטכנאי ששכח להשאיר אצלי את המודם, הגברת אתי התקשרה ואמרה לי תוך שהיא אוכלת אוכל: תרשמי את הטלפון של הטכנאי ותתקשרי אליו לתאם מועד שיביא לך את המודם, שהוא!! שכח. אמרתי לה סליחה אני לא עובדת אצלך!!, אני לא אקח עוד יום חופש כדי להתאים את עצמי לשעות שלכם!!, אני לא צריכה לספוג גם את ה-100 ש"ח התקנה.
3. בתחילת התהליך כשהתקשרה אלי נציגה מבזק בינלאומי לתיאום החיבור לאינטרנט, כך בעצם הבנתי שבזק עשו טעות שלא השאירו מודם, העלתה את הגב' אתי על הקו, והגב' אתי העדיפה לשוחח עם חברה לחדר, ורק לאחר שנציגת בזק בינלאומי הסבה את תשומת ליבה: אתי תיהיה איתי אני עם לקוחה על הקו, אז היא עונה אה טוב...

כמובן שנאלצתי לבטל את הטכנאי של בזק בינלאומי, שראוי לציין, כי נותנים שרות בשעות הערב ואין כל צורך בליקחת יום חופש גם אם למס' שעות שהרי גם זה כסף.

התקשרו אלי שוב מבזק וקבענו טכנאי שיביא לי את המודם ביום ד', 6.11.2013, לשעה 17, יצאתי מוקדם מהעבודה כדי להספיק להוציא את הילדים מהגן ומביה"ס, ביטלתי להם מפגשים קבועים ביום זה, ושוב באופן לא מפתיע כלל - הטכנאי לא בא.

ביום המחרת, מתקשרים אלי ועוד באים אלי בטענות במקום להתנצל, שאני צריכה להתאים את עצמי לשעות שלהם.

חוצפה שלא תאמן!!!

פניתי במייל לחברת בזק פעמיים, ואף אחד לא חזר אלי.

בקשתי היא: לא לגבות ממני את עלות ההתקנה בסך 100 ש"ח, שאף אחד לא עידכן אותי כי יש חיוב כזה + תשלום על שעות העבודה שהחסרתי.



עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי כספי פתרון נדרש :

בזקנט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה