פרטי התלונה

תלונות בזקנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות בזק לקוי וזילזול נושא התלונה:
נוימן טל שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
כחצי שנה אני מנוי של בזק.
במשך כשבוע אנו סובלים מניתוקים של אינטרנט עד כדי ניתוק מוחלט מהרשת.
בכל פעם שיצרנו קשר עם השירות (אחרי המתנה ארוכה) קיבלנו רשימת מסימות לביצוע על מנת להחזיר את הרשת למספר דקות, וזאת הסכמנו לבצע במשך 3 פעמים, לאחר זאת סיפרו סיפורים חדשים כי ישנה בעיה עם המסננים שבנקודות הטלפון ואף שלחו אותנו לבזק סטור, שוב כרגיל לא עזר בטיפול השירות האשים הפעם את הנתב האלחוטי ושוב אנחנו בדרך לבזק סטור להחלפה, החלפנו ושוב לא עזר, פנינו למדען הראשי של בזק שהוא אחראי המשמרת שסוף סוף הסכים לשלוח טכנאי לטיפול בבעית התשתית אך יש טכנאי רק בעוד שלושה ימים( במשך כשבוע אין לנו גם טלפון כתוצאה מניתוק הרשת), אז הטכנאי הגיע עשה משהו וזה עבד למה שעות ושוב חזרה הבעיה.
ראוי לציין כי במשך כל הדרך האשימו בזק את שאר החברות הקשורות כגון בזק בינלאומי יס אך לא נמצאה בעיה שם.
היום ביקשתי ניתוק וזיכוי על הנתב מכיוון שלא יתאים לי אצל הספק החדש הוט וכמו כן איזשהו חלק יחסי מעלות ההתקנה ששלמתי לפני כ שישה חודשים.
כמובן שלא קיבלתי זאת
חוצפה וחוסר התחשבות
כספי סוג הנזק :
זיכוי נתב והתקנה פתרון נדרש :

בזקנט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה