פרטי התלונה

תלונות בזקנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חודש וחצי ללא קו טלפון ואינטרנט נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב

ב 11/8 עברנו לבית שכור בחדרה ,רחוב ארזי הלבנון 13 א. בבית בוצעה הכנה לחיבור אינטרנט וטלפון. התשתית הבייתית מגיעה לרחוב. מפה אנו תלויים בבזק או הוט.

זהו בית חדש שעדיין לא גרו בו ולא ידענו שלא מחובר לתשתית לא של בזק ולא של הוט.

כיוון שאנחנו שני עצמאים שעובדים בעיקר מהבית. אנחנו מפסידים המון זמן עבודה יקר וכסף. ובעיקר מיואשים


הוט לא מסכימים להגיע אם אין תשתית ומול בזק היינו עשרות שיחות טלפון ובקשות, מועברים ממחלקה למחלקה ולא מקבלים מענה.

בזק שלחו טכנאי 3 פעמים שאמר שצריך לחצוב בכביש ולחבר לקופסה שמעבר לכביש ופעם אחת צוות תכנון היה ולא איתר את הכבל של השכנים, אמרו חכו לצוות איתור.הבנתי שיש עוד סיבוכים של קבלן שיחצוב וכו.....כל צעד כזה מלווה בהמתנה של שבוע לפחות.... המוקדנים מתנצלים שייקח זמן אבל לא נותנים אופק....ומנתקים אותנו בטענה שככה זה ,אי אפשר לדעת מתי ואי אפשר להעביר לצוות תכנון ועוד אי ואי.....


רכשנו סים וראוטר סלולרי אבל מכיוון שהמשרד במרתף אז יש בעיית קליטה, סלקום אמרו שנדבר עם בזק כי הפתרון זה דרך ראוטר שמבוסס על אינטרנט ,שאין לנו אותו. לופ שלא יוצאים ממנו.


אין חברות שמתחרות ,אין איום מצידנו שנפנה לחברה אחרת ואז מרגישים שאין התקדמות ,הם עוצרים אותנו.

בטיולים במזרח בחורים נידחים בעולם היה אינטרנט וקליטה, ופה במרכז הארץ אין קליטה ואין שירות!!! לא יודעים במי עוד להעזר....


לטיפולכם המסור נודה


בברכה

רווית ויובל רמני טל. 0508824185 , 0546615819
עוגמת נפש, בזבוז זמן סוג הנזק :
חיבור לתשתית פתרון נדרש :

בזקנט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה