פרטי התלונה

תלונות בזקנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
"חיוב דמיוני" נושא התלונה:
‏יום שני ‏02 ‏פברואר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
אנו בבית משתמשים בשירותי הטלפון ואינטרנט של בזק.
לאחרונה רצינו להתנתק מקו הטלפון בבזק ולעבור ל-012 , אך להמשיך להשתמש בשירותי האינטרנט של בזק.
כאשר פנינו לבזק נאמר לנו כי הדבר בלתי אפשרי וחייבים להשאיר לפחות קו טלפון דמיוני ומחירו 25 ש"ח לחודש.
אם כך, יוצא כי נשלם עבור האינטרנט ב-25 ש"ח כל חודש יותר ממה שסוכם עם בזק וישנה תקופת התחייבות (12 חודשים).
פנינו שוב לבזק וביקשנו לקבל איזשהו הסכם או חוק או תנאי הכתוב על נייר על מנת להיות בדוחים כי הדבר הנעשה חוקי,
אך התשובה שקיבלנו היא שאין ברשות בזק שום מסמך ובו כתוב כי עבור קבלת שירותי האינטרנט של בזק חייב להיות מותקן קו טלפון של בזק.
חיפשנו מידע רלוונטי באינטרנט וגילינו כי החל מ-15/05/2008 מחויבת חברת בזק לספק למנוייה ,שירותי גישה רחבת פס , ללא התנייתו ברכישת קו מנוי טלפון.
זאת בהוראה של שר התקשורת אריאל אטיאס.
אנו פונים אליכם בבקשה לעזור להבין את העניין והאם בזק בכל זאת רשאית לא לספק אינטרנט ללא קו טלפון שלה בלבד.
תודה מראש על תשומת הלב.
כספי סוג הנזק :

בזקנט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה