פרטי התלונה

תלונות בזקנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעית לקוחות נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏12 ‏אפריל ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה12.4.09 התקשרה אל ביתנו נציגת שירות ממחלקת מבצעים של בזק ששמה קורל
ואמרה שבגלל שאנחנו לקוחות וותיקים מגיעה לנו הטבה לשדרג את מהירות האינטרנט ממהירות של 1.5 מגה בתשלום 51.90 ₪ (כולל מע"מ) שקיים היום למהירות של 2.5 מגה בתוספת עלות של 2 שקלים כולל מע"מ.
בנוסף לכך מגיע לנו ראוטר אלחוטי ללא עלות עם התחייבות לבזק למשך 18 חודשים .
לאחר חזרה על פרטי המבצע כמה וכמה פעמיים הסכמנו למבצע.
בתאריך 16.04.09 לקחנו מחנות בזק סטור את הראוטר וחיברנו אותו במחשב .
ב 20.04.09 קיבלנו מכתב בדואר מבזק שהם מברכים אותנו על הצטרפות למבצע חדש של 2.5 מגה במחיר 81.88 ₪.
כמובן שמייד התקשרנו למוקד 199 לברר על מה ולמה אנחנו צרכים לשלם סכום זה ולא 53.90 ₪ כמו שהבטיחה לנו נציגת המכירות קורל.
כאשר התקשרנו למוקד 199 סיפרנו את הסיפור והעבירו אותנו לשימור לקוחות לבחורה בשם מירי זיו
היא אמרה לנו שלא קיים מבצע כזה. ביקשנו ממנה שתעלה את הנציגה קורל שהציעה לנו את המבצע והיא אמרה שהיא לא יכולה לעשות את זה מבחינה טכנית.
לא נותרה לנו בררה וביקשנו לבטל את המבצע ולחזור למהירות 1.5 מגה במחיר הקודם וגם התחייבנו לחזור לחנות בזק סטור ולהחזיר את הראוטר החדש.
בסיום השיחה ביקשנו מגבר' זיו לשלוח לנו בפקס את ביטול העיסקה.
כאשר הגיע הפקס שוב נדהמנו לראות שזו לא ביטול עיסקה אלה כביכול עיסקה חדשה של 1.5 מגה.

אנחנו דורשים בירור מקיף בנושא.
נעשה לנו עוול רב, טורטנו רבות: שיחות מרובות מול בזק עם נציגי שירות שלא מעדכנים על שיחות שנעשו, נסיעה פעמים לבזק סטור שהווה עבורנו בזבוז שעות עבודה רבות.
דבר נוסף, אנחנו מאוד לא מעוניינים להתחייב מחדש לשנה לבזק, אנחנו רוצים לסיים את ההתחייבות כמו לפני ה"שדרוג" ב02.2010
כספי סוג הנזק :
פיצוי פתרון נדרש :

בזקנט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה