פרטי התלונה

תלונות בזקנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תמיכה טכנית לא יסודית נושא התלונה:
ויזל קרן שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏29 ‏נובמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
מנוי האנטרנט שלי הוא בחברת בזקנט כבר 7 שנים, שזה מעל ומעבר למה שכל אדם אחר מכיר, במשך השנים האלו אני באופן כללי די מרוצה מהשירות שאני מקבלת אך לאחרונה נתקלתי בקשיים והשירות אינו מספר אותי.
בגלל בעיות בגלישה פניתי אין סוף פעמים לתמיכה הטכנית ובכל פעם ניסו למצוא לי פתרון אחר, שום פתרון לא החזיק מעמד והבעיות חזרו שוב ושוב.
אחד הפתרונות היצירתיים שקבלתי הם לפנותת לחברת בזק שמספקת את התשתית כדי לקבל תשובה מהם, משלא נמצא בעיה בתשתית קבלתי שוב פתרונות שונים ומשונים.
בתאריך הנקוב התקשרתי למוקד התמיכה הטכנית 3 פעמים, כשבכל פעם נאלצתי להמתין כ 8 דק' המתנה (זמן מאוד לא סביר) שבו המענה הקולי חזר ואמר "יש אפשרות לפנות בעזרת אתר האנטרנט כדי לא לחכות לנציג שירות", אבל איך אני יכולה לגלוש לאתר אם יש לי בעיות בגלישה ואני לא יכולה להתחבר?
הנציג השני ששוחחתי עמו הציג בפני פתרון פשוט מאוד ובכלל לא יסודי למרות שהבין שזו כבר הפעם המי יודע כמה שאני פונה, כאילו זו הייתה הפעם הראשונה ששוחחתי עם המוקד, הפתרון כמובן לא עזר ונאלצתי להתקשר שוב, להמתין 9 דק' ולקבל מענה יסודי יותר בגלל שלמדתי לשאול את כל השאלות הנכונות.
1)בבקשה לגייס עוד עובדים כדי לצמצם את זמן ההמתנה
2)בבקשה לנסות לטפל בבעיה מן היסוד ולא באופן שטחי וזמני-זה בזבוז זמן וטרחה גדולה מאוד לחכות כל כך הרבה בשביל כלום.
3)בבקשה ליצור קשר עמי כדי שאוכל להסביר את בעית הגלישה שלי ולקבל טיפול יסודי כדי שלא אצטרך יותר להתקשר למוקד הטכני.
להתיעל כפי שציינתי בתיאור הבעיה. פתרון נדרש :

בזקנט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה