פרטי התלונה

תלונות בזקנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי מחברת בזק נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏08 ‏אוקטובר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
היה ברשותנו מודם של בזק שהיה מתנתק מס' פעמים ביום,ולכן החלפתי אותו במודם חדש מהקופסא שנסעתי לקחת במיוחד מבזק סטור.היו בעיות עם התקנת המודם ואת כל יום חמישי בילינו עם נציגי השירות הטכני בבזק בנסיון להתחבר לאינטרנט ללא הצלחה.בכל ניסיום האינטרנט היה עובד כמה שניות ומפסיק.במשך שלושה ימים ניסינו שוב ושוב להתחבר ובכל שיחת טלפון ניסו לטפל בבעיה שבכלל לא אמרו מה היא ובסוף השיחה הסתבר שאין מה לעשות עם זה וצריך לחכות לטכנאי שיגיע רק ביום שני וזה אומר שלאחר החלפה למודם חדש אנחנו מס' ימים בלי אינטרנט בעוד אנו משלמים לחברה את טוב כספנו עבור אינטרנט זה.בין היתר באחת השיחות עם נציג בשם כפיר קיבלתי ניתוק בפנים באמצע הטיפול ולאחריו בחיוג שנית גילינו שהנציג הנ"ל חסם אותנו ואין ביכלתנו להתקשר שוב לתמיכה הטכנית. חטפנו עוגמת נפש שאין לתאר אחרי 3 ימים שלמים בהם פירפרנו בניסיון להתחבר לאינטרנט ובשיחות עם נציגי בזק חצופים נאמר לנו שאין מה לעשות.איך יתכן שחברה נותנת שירות בגודל כזה מתייחסת ככה ללקוחות שלה? מעבר לזה בעת התקנת התוכנה של בזק שניתנה לנו בדיסק נעשתה פגיעה במחשב וכעת יש צורך להתקין את מערכת ההפעלה מחדש.כמה בעיות ניתן לחטוף מחברה אחת?
עוגמת נפש סוג הנזק :
קודם כל טיפול בבעיה,ופיצוי כספי על עוגמת הנפש והזמן שבוזבז על הטיפול פתרון נדרש :

בזקנט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה