פרטי התלונה

תלונות בזקנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מחירי תשתית אינטרנט ללקוחות בזק קיימים מול חדשים נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
לכבוד:
שר התקשורת
בזק נציב תלונות הציבור
אתר: tluna.co.il
הנדון: מחירי תשתית אינטרנט ללקוחות בזק קיימים מול חדשים
אני פונה אליכם בעקבות הפנייה שלי לשירות לקוחות של חברת בזק, שיחה עם נציגה בשם הילה 26.08.11, 9:00 בבוקר.
אני לקוחה של חברת בזק הן בקו הביתי והן בתשתית אינטרנט.
בחודש יוני הסכמתי לתנאים שהציעו לי לתשתית אינטרנט, מהירות 10M עם התחייבות לשנה. לצערי, באותה נקודת זמן לא הייתי מודעת לעובדה כי בעוד מספר שבועות יכנס חוק חדש המבטל כל התחייבות...
עכשיו, נודע לי כי המחיר שאתם מציעים ללקוחות החדשים (40 ₪ לחצי שנה) הוא פי 2 זול יותר מלקוחות הקיימים. אני יודעת את זה בוודאות, ההוכחה היא חבילת אינטרנט שאחותי סגרה עם החברה.
ברור כי לקוחות חדשים מקבלים מחיר יותר אטרקטיבי מלקוחות קיימים, אך עם זאת פי 2 זהו הפרש לא עולה על הדעת!!! זוהי פשוט הפלייה לא מוצדקת – איך אפשר להתעלם מהלקוחות הקיימים??? המטרה היא להביא לקוחות חדשים בלבד, ולא לשמר לקוחות קיימים???
אני אזכיר כי בעוד מספר חודשים נכנס חוק חדש המבטל כל התחייבות תמורת תשלום כנס סימלי של 8%. ללא צל של ספק שאני אשתמש באופציה זו ואתנתק מבזק במידה ולא אזכה לשירות הולם.
דבר נוסף שברצוני להתייחס בפנייה זו הוא היחס של נציגי שירות. הנציגה בשם הילה לא הראתה שום נכונות לעזור ולמצוא פיתרון. אף לבקשה להעביר אותי למנהלת היא לא הסכימה, כי היא הנציגה "הכי בחירה" בבזק... נראה לי שמין הראוי שאיתנו לי את האפשרות...
לסיכום, אני מבקשת להתייחס לפנייתי ברצינות ולשקול האם שימור לקוחות הוא הרבה פחות רלוונטי עבורכם מאשר לקוחות חדשים ברמת הכלל, ולעבור על התנאים שלי ולבדוק איך אפשר לתקן את ההפרש העצום בין התשלום שלי לזה של הלקוחות החדשים ברמת הפרט.
בתודה מראש,
ויקטוריה
כספי סוג הנזק :
הוזלת מחיר פתרון נדרש :

בזקנט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה