פרטי התלונה

תלונות בזקנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החלפת ראוטר למודם ללא ידיעת הלקוח נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
לפני חמש חודשים הלכתי להחליף ראוטר לא תקין לחדש (הראוטר היה עדיין באחריות) והפקידה הביאה לי מודם במקום ראוטר.
הראוטר משמש למצלמות אבטחה ובמשך 5 חודשים יש לי בעיות באינטרנט , הבאתי טכנאי והוא אמר לי העבדו עלי !!!
והחליפו לי את הראוטר למודם ...
התקשרתי לבזק ושני נציגים אמרו לי שאין שום בעיה ואני יכולה ללכת להחליף את המודם חזרה לראוטר, הגעתי לחנות על מנת להחליף את המודם לראוטר והפקיד לא היה מוכן להחליף ל את המודם חזרה.
בעודי בחנות התקשרתי לבזק והנציגה אמרה לפקיד להחליף לראוטר אך הפקיד לא הסכים להחליף ללא התחייבות לשנתיים (במילים אחרות לקנות מהם עוד ראוטר)
כספי סוג הנזק :
החלפת המודם לראוטר ופיצוי על הנזק הכספי ועוגמת נפש ובזבוז זמן שנגרם לי בעקבות המקרה (5 חודשים עם תקלות תמידות באינטרנט) פתרון נדרש :

בזקנט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה