פרטי התלונה

תלונות בזקנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תקלה של בזק נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
החל מתאריך 02.10.2012 אנו סובלים מתקלות חוזרות ונישנות בקווי הטלפון ובתשתיות האינטרנט הרשומים על שם חברת בראש פרסום ושיווק בע"מ. החל מתקלה בקו טלפון ועד לגניבת כבלים של בזק (פעמיים) תוך שבועיים. פניות חוזרות ונישנות שלנו לעניין תיקון התקלות נענות בכך שהתקלות יתוקנו בתאריך 17.10.2012.
חברת בראש פרסום ושיווק הינה חברה המעניקה שירותי טלמרקטיג, בנייה ועיצוב אתרים המעסיקה כ-30 עובדים שרובם נמצאים בביתם בחופשה כפויה ומשכורת חודש אוקטובר 2012 צפויה להיחתך בחצי.
לקוחות רבים מנסים להשיג את שירות הלקוחות של החברה ואינם מסוגלים עקב התקלה. חלקם (אלו שהצליחו ליצור קשר באמצעות המכשירים הניידים של העובדים) אף שואלים האם החברה נסגרה.
מדובר בנזק תדמיתי וכלכלי עצום בעל השלכות על פרנסתם של עשרות משפחות באזור חיפה והקריות.
פניות חוזרות ונישנות לקבלת פיתרון (כדוגמת מודמים וטלפונים סלולריים) נענו בשלילה מוחלטת. בקשות לקבלת כל פיתרון אחר נענו אף הן בשלילה.
מעניין אם היה מדובר בחברת אינטל או תנובה או כל חברה אחרת האם היה צורך גם להמתין למעלה משבועיים לפיתרון תקלה.
בימים אלו של מיתון מחריף והולך, כאשר חרב הפיטורין מונפת מעל ראשם של עובדים רבים זוהי בושה וחרפה שעקב כישלון מוחלט של חברת בזק לטפל בתקלה, ייתכן כי כ-30 עובדים ייאלצו לקבל מכתב פיטורין.
להזכירכם, מדובר במדינת ישראל - לא מדינת עולם שלישי ומדובר בשנת 2012 - לא שנת 1948.
כספי סוג הנזק :

בזקנט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה