פרטי התלונה

תלונות מכבי

תלונות קופות חולים

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מכבישעות פתיחה מכבי גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטוח משלים נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
ארצי כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום וברכה
אני חברה בקופת חולים מכבי מזה שנים רבות. לאורך שנים הייתי מנויה לביטוח משלים "מכבי זהב" נכון לציין שאני בריאה ב.ה ומעולם לא היה צורך להשתמש בביטוח משלים. לפני ארבעה חודשים בהיותי במרפאה אצל רופאת המשפחה הסתבר לי שאין לי ביטוח משלים כבר כמעט שלוש שנים כנראה בוטל בעקבות כרטיס אשראי שנגנב וזה גרם לביטול הוראת הקבע. אף אחד לא טרח לידע אותי.... במהלך כל השנים לא קבלתי שום דואר ממכבי... למרות שעדכנתי כתובת ופרטים. המזכירה הציע לי לכתוב מכתב להסביר ולבקש לשלם רטרואקטיבית . שלחתי מכתב ועדכנו אותי טלפונית ממשרד המרפאה שבקשתי לא נתקבלה ושיגיע מכתב התשובה אלי בדואר.. כבר עברו כשלושה חודשים וטרם קבלתי התשובה הנ"ל.
פניתי למנהל בשם טל בסניף במכבי שירותי בריאות סניף אגריפס גוללתי לפניו הסיפור והלה לא טרח אפילו להכנס לכרטיס שלי ולנסות לברר את הנושא ביחד איתי פשוט שלח אותי לפקידים בחוץ שיסבירו לי את הנוהלים. אין ספק שישנו כשל במערכת ושהיתה כאן ברירת מחדל אולם לצערי אין עם מי לדבר. אני בת 49 ללא ילדים מעוניינת בטיפולי פוריות ולצערי כל הסיפור הזה עצר אותי מלפעול בעניין כיוון שעל מנת לקבל החזרים עלי לחכות שנתיים מיום שמתחילה מחדש את הביטוח וכידוע שהזמן פה קריטי והביטוח לצורך העניין הנ"ל תקף עד גיל 51. לא מותירים לי ברירה אלה לעבור לקופה אחרת עם כל מה שכרוך בזה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
לחדש ביטוח משלים מיד ללא זמני המתנה פתרון נדרש :

מכבי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה