פרטי התלונה

תלונות מכבי

תלונות קופות חולים

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מכבישעות פתיחה מכבי גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה על רופאה שהחליטה להפסיק מתן שירות רפואי בשל בקשה לאורר את המקום נושא התלונה:
שלוש גליה שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
ארצי כתובת:
תיאור הבעיה:


‏22 פברואר 2012

לכבוד: מכבי שרותי בריאות
פקס: 03-5143822
הנדון: תלונה על רופאת ילדים

שמי חנית שלוש ת.ז: 200337012 ביקרתי במרפאתה של דר' לזדין אבדייב נטלי רופאת הילדות שלי, עם 2 בנותיי: אליאן ופריאל ביום שני 20.2.2012 בשעה: 17:45.

בהגיענו לקליניקה היו הרבה הורים עם ילדים חולים, ובמקום פעל מזגן חימום בטמפרטורה גבוהה וכל החלונות אטומים כולל דלת הכניסה שהייתה סגורה. הקליניקה הייתה חנוקה, כולל ריח רע מחוסר האוורור במקום ואל נשכח מלאה בילדים חולים ובשל עובדה זו כל המקום מלא חיידקים והמתבקש הוא לאוורר את המקום.

לאור זאת, פתחתי את דלת הכניסה וישבתי ליד הדלת לצורך קבלת חמצן ואוויר נקי, מזכירתה של הרופאה ניגשה אלי וביקשה לסגור את הדלת. הסברתי לה שאני חייבת לשבת ליד הדלת מאחר והמקום חנוק, וביקשתי שלפחות תפתח מעט את החלון, אך היא סרבה ואף פנתה לרופאה, אשר הגיעה לאחר זמן מה (לא ידוע לי מה בדיוק הייתה גרסתה לרופאה) וביקשה לסגור את הדלת ובמידה וציינה כי במידה ולא מוצא חן בעיני בקשתה, שהמתין בחוץ, בקשה מוגזמת, לא ריאלית ואף חצופה למדי, אל נשכח שאני עם תינוקת בת פחות מחצי שנה וילדה בת 4.5 ובטח אני לא אמתין בחוץ ובכל זאת אני אמורה לוודא שאני אכנס בזמן ולא אפספס את התור (הרי עם התנהגות בזויה של מזכירתה אני בספק עם היא בכלל תטרח לקרוא לי).
הרופאה שלא מצא חן בעיניה שאני מתעקשת לשבת במקום מאוורר, הרימה את קולה עלי ואף הודיעה לי שמייד עם סוף הרבעון, אני לא אתקבל אצלה יותר בקליניקה- דבר בלתי מוסרי ולדעתי גם לא חוקי בעליל, מעצם היותי חברת קופ"ח מכבי וכמשלמת עבור השירותים הניתנים לי בזכות ולא בחסד ובטח לא בשל בקשתי לשבת במקום מאוורר.

הנני רואה את כל ההתנהלות בצורה חמורה מאוד, מעצם רופאה שאמורה לדעת שיש לאוורר מקומות בעלי פוטנציאל לזיהום וחיידקים ובזכותי לדרוש להמצא במקום מאוורר שלא יוסיף מחלות לילדי או לי שהרי אני אמורה להישמר בריאה בכדי לטפל בילדי. ושנית, מעצם רופאה שמרשה לעצמה להרים את קולה עלי כנותנת שירות למטופל והגרוע מכל מכך שהיא מודיעה על אי יכולתי להגיע אליה מעת סיום הרבעון.
אני אתנצל עם דבריי כעת שיהיו ואולי יישמעו במעט גזעניים, אך לא ניתן להתעלם מהעובדה, כי ייתכן ואולי והייתי ממוצא רוסי לא הייתי זוכה כלל ליחס שכזה.
כמו-כן, כמשלמת עבור שירותי הבריאות הללו (ולא מעט), זכותי לדרוש להיות מטופלת באיזה מרפאה שאני רואה לנכון ולקבל שירות הולם ולא משפיל ומבזה. בנוסף לכך, לא מספיק שאנו ממתינים שעות על גבי שעות ולא מקבלים אותנו בזמן בו נקבע לנו התור (ולרוב אנו בכלל לא מתלוננים ומקבלים זאת בכניעה מוחלטת) אני מצפה שלפחות ידאגו לתנאי סביבה נוחים בעת ההמתנה ולא לצפות ממנו גם להמתין זמן רב (עד שעה מהמן שנקבע לנו) וגם לדרוש ממנו לקבל את התנאים שהמקום קובע וללא יכול לערער על כך, אלא אם כן, לחילופין יקבלו אותנו בזמן הנקוב ללא המתנה מיותרת (שהרי אין לנו זמן מיותר לבזבז).

לאור האמור לעיל, מצפה לקבלת התייחסותכם בהקדם האפשרי, על מנת לשקול את המשך צעדיי בנושא, שהרי לסדר היום אני לא מתכוונת לעבור, נמאס לי לקבל יחס מזלזל. ובמידה ולא אקבל התייחסותכם בהקדם או שהרופאה תזכה לטיפול בהתאם, אפרסם את התלונה הנ"ל באתרים נוספים כולל בפייסבוק ואף אשקול לתבוע את מכבי שירותי בריאות כולל הרופאה עצמה על ההחלטה השרירותית והלא חוקית.

בברכה,
חנית שלוש

עלבון סוג הנזק :
להעניש את הרופאה בחומרה רבה פתרון נדרש :

מכבי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה