|
|
|
|
|
|
אי מענה של עובדת סוציאלית השייכת לקופת מכבי |
נושא התלונה: |
אביב יהושע שוקי |
שם/כינוי: |
יום רביעי 04 אפריל 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
ארצי |
כתובת: |
דרך הציונות 17 ראש העין |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
שלום רב,
ניסיתי ליצור קשר עם עובדת סוציאלית של קופת חולים מכבי מסניף ראש העין מספר פעמים, כל פעם שביקשתי לשוחח עימה אמרו לי שאינה נמצאת ומשאירים לה הודעת אימייל על מנת שתחזור, נסיונותי לייצור איתה קשר מוניםכ עשרה נסיונות מצידי אך ללא כל מענה מצד עובדת סוציאלית של קופת חולים מכבי מסניף ראש העין הנמצא דרך הציונות 17 ראש העין, הנושא מאוד דחוף ובוער אך כנראה זה היחס לחברי הקופה, צר לי מאוד על יחס מסוג זה,
|
כספי |
סוג הנזק : |
עובדת סוציאלית צריכה למלא דו"ח לטיפולים רפואיים לילדה בת שנתיים בעלת נכות של 100% |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
מכבי שירות לקוחות
, תגובה:
|
חנה - רכזת פניות הציבו |
שם ותפקיד: |
הפניה התקבלה גם אצלנו ישירות - בהמשך לפנייה הנ"ל, עו"סית סניף ראש העין נפגשה ב-8.5 עם מר אביב.
|
תגובה: |
קבל מידע על קרן הרווחה ,מלא טפסים וקבל מעירית המלצה לסיוע עבור טיפולים לבתו שני.
|
פתרון: |
|
|
|